Review: Essie Madison Ave-Hue nagellak

“Ooo, wat een mooie nagellak! Waar heb je die vandaan? Die moet ik ook hebben!” Dat was ongeveer het eerste wat een collega riep nadat ze mijn gelakte nagels zag. En geef haar eens ongelijk, want wat is het toch een leuke kleur. De nagellak waar ik het over heb: Madison Ave-Hue van Essie en hoort bij de nieuwe voorjaarscollectie voor 2013.
Madison Ave-Hue is een fuchsia kleurig lakje met kleine zilveren shimmers. De lak dekt na twee laagjes. Het is mijn eerste nagellak van Essie, dus ik was erg benieuwd. Ten eerst lakt de nagellak heel prettig door het brede kwastje. Ook droogt de nagellak snel. Ideaal voor mensen zoals ik die zodra hun nagels gelakt zijn opeens allemaal dingen moeten pakken.

Links: Essie Madison Ave-Hue zonder flits, rechts: Essie Madison Ave-Hue met flits.

Ik was erg benieuwd hoe lang het goed zou blijven zitten. Ik ben zo’n type die als ik nagellak draag spontaan tegen elke kast/deurpost/wat dan ook loop, waardoor het er na een halve dag vaak al half af is. Madison Ave-Hue draag ik nu al drie dagen… en het zit er nog steeds perfect op! Ik ben heel blij verrast door dit vrolijke lakje en er zullen dan ook sowieso meer nagellakjes van Essie aan mijn collectie worden toegevoegd.

De nagellak is €10,14 per stuk en bevatten 13,5 ml. Essie nagellak is o.a. te koop bij Bol.com en bij de Etos.

Wat vinden jullie van Essie nagellak?

Xx,

Sarah

Dit artikel schreef ik voor Modeagenda.nl. 

2 gedachtes over “Review: Essie Madison Ave-Hue nagellak

  1. Kaoutar zegt:

    Leuk artikel en ik vind het mooie nagellak! Jammer dat het zo duur is, anders had ik het gekocht. Maar bij jou staat het prachtig!

Geef een reactie

