Primark shoplog april

Vorige week was ik even naar de Primark in Zaandam. Heel vaak kom ik daar niet en als ik er kom koop ik meestal alleen maar dingen als panty’s, sokken en hempjes. Ander kleding staat mij vaak niet of de pasvorm klopt niet (te kort, te lange mouwen, etc.). Onverwachts vond ik dit keer toch wat leuke kledingstukken. Benieuwd? Kijk dan mee naar mijn aankopen.

2013-05-04 14.09.11

Ik wilde al een tijdje pumps in deze kleur en had ze al bij de Manfield zien staan. Helaas zijn ze daar niet echt goedkoop (negentig euro of zo, aiii) en had ik de afgelopen tijd al zo veel schoenen gekocht dat ik even niet weer zo veel geld aan nieuwe schoenen (die ik stiekem niet nodig heb) uit te geven. Toen ik deze geweldige pumps bij de Primark zag staan voor maar twaalf euro moest ik ze gewoon meenemen. Heel apart was dat de schoen er meerdere keren in mijn maat (40/41) stond en aangezien deze niet meer aan elkaar bevestigd waren zocht ik even een paar die dat wel was. Dit was echter het enige paar die ik paste. De andere schoenen waren te klein of te groot, terwijl het allemaal precies dezelfde maat was. Raar, toch? Gelukkig was er dus één paar die ik wel goed paste en heb ik ze alsnog mee naar huis kunnen nemen.

2013-05-04 14.15.31

Tijdens een rondje langs de truien zag ik opeens iets roze in mijn ooghoek. Ik liep naar het rek en zag deze leuke trui. Naar heel even getwijfeld te hebben (want zijn truien van de Primark wel goed?) besloot ik hem mee te nemen, want ik ben dol op roze truien. Lekker vrolijk. En nog leuker: bij de kassa bleek de trui ook nog eens in de aanbieding te zijn, waardoor bij maar vijf euro was. Kijk, dat is geen geld voor een trui. Helaas ging hij toen ik thuis was gelijk kapot bij de kraag. Er bleek een draadje los te zijn, waardoor er een heel stuk los ging. Gelukkig bleek het niet zo moeilijk te zijn om weer te maken en inmiddels heb ik hem al aan gehad. Jammer dat hij zo snel kapot ging, maar voor de rest ben ik er erg blij mee.

2013-05-04 14.14.30

Smalle riempjes zijn van die dingen die ik eigenlijk nog niet zo lang draag. Ik begon er eigenlijk mee doordat er een keer een bij een rokje zat en gebruik die af en toe ook voor andere dingen. Dit setje zag ik hangen en was zo goedkoop (€2,50 geloof ik, als het niet €1,50 was), dat ik het besloot mee te nemen om af te kunnen wisselen qua kleur. Ze zijn wel wat langer dan de riempjes die ik gewend ben, maar dat is makkelijk op te lossen door er een knoop in te leggen.

2013-05-04 14.52.11

Voor mijn stage ga ik soms naar evenementen en het is dan onhandig om een grote tas mee te nemen. In de andere tasjes die ik al had passen net mijn portemonnee en mobiel, maar kon ik mijn sleutels en extra andere spullen niet in kwijt. Dit tasje is iets groter dan de andere die ik heb en heeft een neutrale kleur die overal wel bij past. De hengsel is goudkleurig. Zelf had ik liever een zilverkleurige gehad, aangezien ik altijd zilveren sieraden draag en dat gewoon wat mooier staat, maar zo vind ik hem ook erg leuk. Het tasje was €8.

2013-05-04 14.10.40

Ik ben dol op alles met bloemetjes. Toen ik deze leuke beautycase in de aanbieding zag liggen (hij was nu €4 in plaats van €8) moest ik hem dus meenemen. Hier bewaar ik de make-up die ik het meest gebruik in. De beautycase is best groot, dus je kan er lekker veel in kwijt.

Heb jij de laatste tijd nog wat leuks bij de Primark kunnen kopen?

Een gedachte over “Primark shoplog april

Geef een reactie

