Shoplog Hilversum (Zara, V&D)

Gisteren ging ik even naar Hilversum om een verjaardagscadeau voor mijn zus te halen. Naast wat leuke spullen om aan haar te geven (die ik even niet laat zien, voor het geval ze dit leest), nam ik voor mijzelf ook nog wat nieuwe dingen mee naar huis. Benieuwd? Lees dan verder.

2013-05-12 13.44.09

Ik ben dol op koken en koop dan ook af en toe een mooi kookboek. Van de Zilveren Lepel serie heb ik De Zilveren Lepel en De Zilveren Lepel Toscane al. Toen ik bij de V&D De Zilveren Lepel Pasta zag liggen moest ik hem meenemen. Hij was afgeprijsd naar €12,50, terwijl die normaal zo’n €35 kost! Zelf ben ik niet zo’n fan van pasta, maar ik ben het de laatste tijd aan het leren eten en probeer soms een nieuw pastarecepten uit. In dit boek staan weer genoeg nieuwe recepten om uit te proberen.

2013-05-12 13.45.48

Dit jasje van de Zara zag ik een paar weken geleden al bij de Zara in Rotterdam hangen. Ik vond hem geweldig, maar wist niet of het wel wat voor mij was en liet hem hangen met de tekst ‘die ga ik wel dragen als ik dertig ben’. Toen ik thuis was begon ik echter te twijfelen of ik hem niet gewoon had moeten passen, want hij was zo mooi. Ik zocht het jasje op de website op en vond hem toen nog steeds zo leuk dat ik hem besloot te gaan zoeken bij de Zara in Hilversum. Daar hing hij en toen ik hem paste wist ik dat ik hem mee zou nemen. Want wat zit dit mooie jasje lekker! Nadat ik mijn moeder had overtuigd (ze twijfelde of ze hem wel leuk vond) rekende ik hem af. Het jasje kost €49,95.

2013-05-12 13.46.49

Ook kocht ik bij de Zara deze broek. Ik had net een paar dagen eerder besloten een broek in deze kleur te willen, maar wilde er niet te veel geld aan uitgeven. Bij de Zara zag ik deze liggen voor €29,95. Ik besloot hem te passen, maar verwachte er niet heel veel van, aangezien broeken van de Zara bij mij heel vaak veel te strak of te wijd zitten of hele rare pijpen hebben die te kort vallen. Deze broek zit juist heel lekker, dus ik was een blij verrast. Leuk voor in de zomer en hij past ook goed bij mij nieuwe jasje, yaay!

Verder heb ik nog twee voorjaarsmokken van Blond Amsterdam besteld bij de Bijenkorf, waar ze 30% korting hebben. Ik had ze op de website van de Bijenkorf zien staan, maar daar stond een onduidelijk plaatje bij en bij de Bijenkorf in Amsterdam kon ik ze niet vinden. Bij de V&D heb ik gisteren maar even gekeken hoe ze er in het echt uitzien en ze zijn super schattig. Bij de V&D zijn ze ook in de aanbieding, maar hebben ze 20% korting in plaats van 30%. De mokken kan ik pas volgende week ergens ophalen bij de Bijenkorf in Amsterdam, dus ik heb nog geen foto. De mokken waren €4,90 per stuk (in plaats van €8,95).

Bij de Zara hadden ze ook geweldige pumps. Helaas hadden ze alleen nog maar maat 38 en 41. Ik heb zelf maat 40 en paste 41 in de hoop dat ze klein zouden vallen, maar jammer genoeg waren ze te groot. Dinsdag ga ik even naar de Zara in Amsterdam om te kijken of ze ze dan wel in mijn maat hebben en anders bestel ik ze via de website. Wel heel jammer. In Rotterdam had ik namelijk ook al leuke pumps bij de Zara gezien, waarvan ze ook geen maat 40 meer hadden. Maar goed, misschien heb ik meer geluk in Amsterdam.

 

Wat vinden jullie van mijn geshopte spulletjes? En hebben jullie zelf nog wat leuks gekocht de afgelopen tijd?

Xx Sarah

2 gedachtes over “Shoplog Hilversum (Zara, V&D)

  1. Kaoutar zegt:

    Leuke spullen 😀 Vooral het vest/jasje is leuk 😀 Nu eis ik een foto van jou geposeerd en alles in dat vestje :p Ben ook benieuwd naar de mokken! Of ik zelf iets gekocht heb de laatste tijd? Hmmz no comment hahaha :p

  2. Marleen zegt:

    Ik ben wel benieuwd naar je recepten uit het pastakookboek. Laat je even weten wat je hebt gemaakt? Wie weet probeer ik het dan ook nog een keer. 🙂

Geef een reactie

