Report trend event Toni&Guy

Dinsdag waren Mode Agenda’s Katelijne en ik naar het trend event van Toni&Guy. Lees verder voor mijn verslag.

Het event werd gehouden in the Lobster House in Amsterdam. Onder genot van een glas prosecco kregen we eerst een presentatie over de producten van Toni&Guy. Daarna kregen we een filmpje te zien, waarin verschillende kappers van Toni&Guy over de trends voor het komende najaar vertelden. Vervolgens liet global hair ambassador Mark Hampton drie van deze trends zien met behulp van die modellen. Het eerste model had een casual look gekregen, de tweede een classy look en de derde een creative look.

tg1
L: casual look, M: classy look, R: creative look. De spreker die je ziet is Mark Hampton.

Na de presentatie konden liefhebbers hun haar laten doen door een kapper van Toni&Guy. Katelijne en ik lieten dit natuurlijk allebei doen. Katelijne heeft van zichzelf krullen, maar steilt het altijd. Ze liet zich verassen door de kapper. Hij besloot haar een out of bed look te geven. Dit deed hij door haar haar te föhnen, zodat het meer volume kreeg. Hij gebruikte hiervoor Sea Salt Texturing Spray, de Flexible Hold Hairspray, de Sculpting Powder en de Moisturising Shine Spray.

Ik besloot voor iets anders te gaan. Mijn haar is juist van zichzelf steil en ik wil graag wat meer slag en volume (echt weer typisch vrouwen, hè? Degene met krullen wil steil haar en andersom). De kapster van Toni&Guy deed eerst de Sea Salt Texturing Spray in mijn haar en föhnde het daarna aan alle kanten, zodat er volume werd gecreëerd. Daarna pakte ze een krultang en maakte ze drie lagen krullen. Deze schudde ze los, zodat de krullen minder strak werden en het meer slag werd dan krullen. Vervolgens deed ze er de Sculpting Powder in. Als laatste gebruikte ze de Firm Hold Hairspray. Hierdoor bleven de krullen de rest van de avond mooi zitten. Op de foto hieronder zijn Katelijne (links) en ik (rechts) met onze nieuwe kapsels te zien.

tg2
LB: Mark Hampton legt de casual look uit, LO: Katelijne en ik met onze nieuwe kapsels, R: Mark Hampton legt de classy look uit.

Na het event kregen we een goodiebag mee met verschillende producten van Toni&Guy. Het zijn hele goede producten en oh, wat ruikt alles lekker! Ook kregen we een lookbook mee met daarin alle Toni&Guy haartrends voor het komende najaar. Dat duurt dus nog wel een tijdje, maar als het zover is verschijnt er een artikel over op Modeagenda.nl.

tg3
De inhoud van mijn goodiebag. Hmmm, heerlijke spullen!

 

Dit artikel schreef ik voor www.modeagenda.nl

2 gedachtes over “Report trend event Toni&Guy

  1. Kaoutar zegt:

    Oeww de kapsel staat jou GE-WEL-DIG! Maar stijl haar staat jou ook leuk hoor. Niet zeuren over je stijl haar, veel meiden willen stijl haar en krijgen dat niet 😦

Geef een reactie

