Report Inglot High Summer event

Woensdag was ik samen met Lisanne van Mode Agenda naar het Inglot High Summer event. Lees verder voor mijn verslag.

Het event vond plaats in de Inglot Store in de Leidsestraat in Amsterdam. Toen Lisanne en ik aankwamen was de winkel helemaal gevuld met beautyliefhebbers die druk in de weer waren met een leuke opdracht waar ik straks meer over vertel.

modeagenda1370506211

Lisanne en ik kregen een bakje aardbeien met slagroom (yum!) en kregen een korte presentatie over de nieuwe Inglot collectie. En wat is het een mooie collectie! De looks zijn geïnspireerd op de bohemian spirit, met als resultaat een prachtige collectie met veel roze, peach en lichtpaars. Ook brengt Inglot deze zomer de ColourPlay High Summer collectie uit. Waar de andere collectie uit zachte, frisse tinten bestaat, bestaat deze collectie juist weer uit intensieve kleuren als blauw, geel en roze. Zo is er ook een eyeliner uitgebracht die je ook als mascara kan gebruiken. Vergeet zwart, deze zomer kunnen we allemaal met roze, paarse, blauwe of andere knalkleuren op onze wimpers rondlopen!

collage(2)
De zomercollecties van Inglot.

Na de presentatie kregen wij een face chart. Deze konden wij inkleuren met de Inglot producten. De deelnemers maakten kans op een hele toffe prijs, namelijk een Inglot workshop voor tien lezeressen van de website. Dat vonden Lisanne en ik een hele leuke prijs om aan de Mode Agenda lezeressen weg te mogen geven, dus wij gingen enthousiast aan de slag. Het was echt heel leuk om te doen en na een hoop lol waren onze face charts af. Het resultaat kan je hieronder zien. De linker is van Lisanne en de rechter is van mij.

IMG-20130605-WA0018

Na een tijdje werd iedereen gevraagd om de face charts in te leveren. Terwijl de dames van Inglot en Maison PR de winnares uitzochten, konden de genodigden onder genot van een hapje en een drankje de producten van Inglot bewonderen. En daar hadden we wel even voor nodig, want wat heeft Inglot een uitgebreide collectie! Er is keuze uit heel veel kleuren nagellak, lippenstift, verschillende soorten eyeliner en mascara, prachtige highlighters en blushes, losse pigmenten, foundations in veel verschillende tinten (zowel voor lichte als donkere dames, handig!) en natuurlijk het grote assortiment aan oogschaduw, blushes en wenkbrauwpoeders voor het Freedom System, waar Inglot om bekend staat. Het Freedom System bestaat uit een leeg palette die je zelf kan vullen met de bijbehorende producten. Zo heb je paletten voor alleen oogschaduw, maar ook paletten waarbij je oogschaduw en blushes kan combineren, concealer paletten, lippenstift paletten en meer. Er zijn veel verschillende mogelijkheden, dus neem zeker eens een kijkje in de Inglot stores.

IMG-20130605-WA0016
LB: de Inglot store, LO: oogschaduw voor de Freedom System paletten, RB: ColourPlay collectie, RO: Lisanne (links) en ik.

Iets later werd de winnares van de wedstrijd bekend gemaakt en dat bleek Lisanne te zijn! Dit betekend dat wij binnenkort een Inglot workshop aan tien van de Mode Agenda lezeressen mogen weggeven! Hoe leuk is dat? Binnenkort zal de winactie op Modeagenda.nl verschijnen, dus houd onze website goed in de gaten.

Na afloop kregen we nog een Inglot tegoedbon mee. Lisanne besloot een grote fles Face & Body Foundation (€30) te halen. Ik ging voor een mooie blush (€14, nr. 58 van de AMC collectie) en kreeg van Lisanne een prachtige highlighter (€20, nr. 85 van de AMC collectie).

2013-06-05 21.12.03
Mooi zijn ze, hè?

Ik heb mijn Inglot producten meteen uitgeprobeerd. Ze zijn echt heel mooi en hartstikke gepigmenteerd. Binnenkort ga ik zeker even terug om mijn eigen palette samen te stellen. En misschien voor een nieuwe blush. En een lippenstift. Want uit zo veel moois is het onmogelijk om maar één product te kiezen.

Dit artikel schreef ik voor www.modeagenda.nl

2 gedachtes over “Report Inglot High Summer event

  1. Kaoutar zegt:

    Wauw zo leuke opdracht en leuk dat Lisanne won! Ook lief van Lisanne dat je van haar een highlighter kreeg. Waar is een foto van jou met de gebruikte producten 😦

Geef een reactie

