Shoplog Utrecht (Mango, Esprit, de Bijenkorf & Tiger)

Gisteren was ik met mijn moeder en mijn zus shoppen in Utrecht. Benieuwd naar mijn aankopen? Lees dan verder.

 6

De Bijenkorf
Bij de Bijenkorf hebben ze een leuke actie: een paar kleuren Ciaté nagellakjes zijn sterk afgeprijsd. Op het prijsje stond dat ze officieel €12,50 zijn en dat er nog 70% af zou gaan. Bij de kassa aangekomen bleek er echter meer korting op te zitten, want voor maar €2,55 per flesje nam ik de nagellakjes mee naar huis. Het enige nadeel is dat bij sommige flesjes het schattige strikje los is gelaten, maar voor die lage prijs ga ik daar niet moeilijk over doen. Ik nam de kleuren 034 Boudoir, 035 Sherbet Fizz, 066 Headliner en 069 Ditch the Heels mee. Binnenkort komt hier uiteraard een review over!

5

Tiger
Bij de winkel (Flying) Tiger kocht ik nieuwe mp3 oortjes. Ik had ze al een keer eerder uitgeprobeerd en vind ze erg fijn. Aangezien ik niet bepaald voorzichtig met mijn mp3 oortjes omga, gaan ze snel kapot en deze oortjes zijn voor maar €3 een prima paar om de komende maanden weer even mee te doen.

Naast de mp3 oortjes kocht ik ook deze set gummen. Ik vind badeendjes tof en ze waren maar €1 voor drie stuks. Dat kon ik niet laten liggen, dus ook deze moesten mee.

3

Esprit
Ik ben al heel lang op zoek naar een zwart plooirokje. Ik heb wel zwarte rokken, maar dat zijn kokerrokken en ik wilde ook een zwart rokje die wat minder netjes is. Overal in de winkels hangen helaas alleen maar kokerrokken of maxirokken, dus daar had ik weinig aan. Bij de Esprit zag ik op de EDC afdeling opeens dit leuke rokje hangen. Zwart, niet te netjes en hij bleek ook nog eens in de aanbieding te zijn! Ik kreeg 50% korting op de officiële prijs van €39,95. Kijk, dat is nog eens leuk. (Natuurlijk zag ik vijf minuten later bij Sissy Boy nog zo’n soort rokje hangen. Eerst zoek je er een eeuwigheid naar en daarna zie je ze overal hangen. Ach ja, ik heb eindelijk zo’n rokje en daar ben ik erg blij om.)

Mango
Ik ben echt dol op de Mango. De laatste jaren haal ik daar zo veel kleding vandaan. Niet heel verrassend dus dat de meeste kledingstukken die ik kocht van de Mango zijn.

4

Naast een zwart rokje, zocht ik ook al een tijdje naar een leuke, zwarte short. Shorts staan mij alleen niet altijd even mooi, dus dat ging wat moeilijker dan het klinkt. Bij de Mango zag ik tussen de afgeprijsde artikelen deze zwarte short hangen. De pijpen zijn iets langer dan ik wilde, maar je kan ze gewoon oprollen zonder dat het er raar uitziet of vervelend gaat zitten. De short was afgeprijsd van €17,99 naar €12,99. Koopje dus!

collage

Iets wat ik ook al een tijdje wilde kopen is een bouclé jasje. Ik vind ze altijd geweldig en ben al op zoek naar een goede sinds ze in de winkels hangen. Bouclé jasjes zijn echter vaak kort en aangezien ik best lang ben (1.79 m), vielen ze bij mij altijd veel te kort. Eén keer hadden ze bij de Mango een lang bouclé jasje. Die had helaas lange fransjes en was te lang, waardoor ik op Ron van Harry Potter leek als hij naar dat bal gaat en zo’n gek pak aan moet (van dat deel dat ze zo’n scholenwedstrijd hebben). Jammer, maar gelukkig kwam ik tijdens het shoppen eindelijk een mooi bouclé jasje tegen dat precies de goede lengte had. Geen rare, lange franjes, geen glitter, niet te kort en niet te lang. Perfect dus! Ook deze was in de aanbieding, waardoor ik nu €34,99 kwijt was, in plaats van €54,99.

1

Dit jurkje had ik een tijdje geleden al in de Mango in Hilversum gepast, toen hij net in de winkels hing. Maat M zat toen net iets te strak bij de oksels, maar er stond geen medewerker bij de pashokjes die een maat groter kon pakken en ik wilde mijn pashokje niet onbewaakt achterlaten. De keren dat ik daarna bij de Mango kwam, zag ik het jurkje nergens meer hangen. Hier baalde ik wel van, want ik vond hem zo leuk. En toen hing hij gisteren opeens bij de afgeprijsde artikelen in maat L, yaay! Hij zat perfect en had ook nog eens tien euro korting. Het jurkje was nu €19,99 in plaats van €29,99.

Verder kocht ik nog een cadeautje voor mijn stagebegeleidster, maar die plaats ik maar niet voor het geval ze dit artikel leest. Bij de Mango had ik trouwens ook een hele leuke jumpsuit gezien. Ik had er nog nooit een gepast, dus besloot even te kijken hoe hij mij zou staan. Nou, ik heb heel hard gelachen en hem daarna snel uitgetrokken. Jumpsuits zijn helaas niet mijn ding en kunnen, samen met maxirokken, hele korte shorts en nog een paar dingen, in het lijstje kledingstukken die mij absoluut niet staan.

Zo, dat waren al mijn aankopen van gisteren. Hebben jullie nog leuke dingen geshopt de laatste tijd?

Xx Sarah

2 gedachtes over “Shoplog Utrecht (Mango, Esprit, de Bijenkorf & Tiger)

  1. Kaoutar zegt:

    Ik ben heeel benieuwd naar de kado voor je stagebegeleidster. En je moest een foto maken van jou in de jumpsuit! Want jij zegt soms dat iets je niet staat en dan is dat niet zo 😦 De Mango jurk is supercute 😀

    • saarenzo zegt:

      O nee hij stond me echt niet! Toen ik zo hard begon te lachen kwam mijn moeder ook even kijken hoe het stond en zij vond het ook voor geen meter staan, haha. En wow Kaoutar, je vindt gewoon iets van de Mango leuk! :O

Geef een reactie

