Review: Etos oogschaduwkwast

Ik heb thuis al een kleine verzameling aan oogschaduwkwasten. Bij mijn vriend lag er echter nog geen. Aangezien ik het onhandig vind om constant van alles mee te moeten nemen als ik naar hem toe ga, besloot ik er ook een voor bij hem thuis aan te schaffen. Ik ging voor de oogschaduwkwast van de Etos. Benieuwd hoe hij mij bevalt? Lees dan verder.

De verpakking
De oogschaduwkwast zit in een doorzichtige, plastic zipperbag waar met grote, witte letters Etos op staat. Ik vind het een handige zipperbag, want naast alleen de oogschaduwkwast kan je nu ook bijvoorbeeld een paar oogpotloodjes erbij in doen. De zipperbag is stevig en sluit goed, dus je hoeft je geen zorgen te maken dat hij opeens kapot gaat. De kwast zelf zit ook nog eens in een plastic beschermingshoesje. Prima verpakking dus. Wel had ik graag gezien dat ze in de winkel nog een losse kwast hadden hangen, zodat je kon kijken hoe hij voelt. Deze oogschaduwkwast is namelijk toch wat steviger dan ik dacht toen ik hem kocht.

De oogschaduwkwast zelf vind ik erg mooi. Het handvat is mat en is gemaakt van zwart kunststof. Ook het metalen deel is zwart. Op het metalen deel staat in zwarte letters Etos. Heel onopvallend, maar toch handig als je bent vergeten van welk merk de kwast is. De haartjes zijn ook zwart. Hierdoor krijgt de oogschaduwkwast een hele chique uitstraling. En dat voor zo’n lage prijs!

De oogschaduwkwast is plat en best wel groot. Zelf gebruik ik vaak kleine, dikkere oogschaduwkwasten, dus ik moest wel even wennen. De haartjes van de oogschaduwkwast zijn synthetisch. Toch voelen ze verrassend zacht aan. Geen geprik op de oogleden dus. Fijn!

etos

Het product
Met de verpakking zit het dus wel goed, maar doet de oogschaduwkwast zelf wel goed zijn werk? Ja, dat ook. De oogschaduwkwast is niet geweldig goed, maar het is een prima product. De kwast brengt prettig aan. Doordat hij zo stevig is heb je niet snel last van fall out. Wel heb je voor blenden nog een aparte kwast nodig, want daar is deze toch wel te plat en de stevig voor. Bij mijn vriend draag ik niet zo vaak oogschaduw en als ik het doe, is het vaak maar met één kleur of twee kleuren. Echt een probleem vind ik het dus niet, maar als je deze oogschaduwkwast dagelijks wil gebruiken en zelf geen blending brush hebt, raad ik het aan die nog even aan te schaffen.

Verkrijgbaarheid
De oogschaduwkwast kost €2,49 en is verkrijgbaar bij Etos. Een fijne prijs voor een prima oogschaduwkwast.

 

Wat vinden jullie van de make up kwasten van de Etos?

 

Xx Sarah

2 gedachtes over “Review: Etos oogschaduwkwast

Geef een reactie

