Review: Maybelline Color Sensational lippenstift in 812 Delicate Pearl

Lippenstift is toch wel een van mijn favoriete beauty producten. Helaas kunnen ze niet allemaal even mooi zijn. Ik testte de Color Sensational lippenstift van Maybelline in 812 Delicate Pearl. Lees verder voor mijn review.

De verpakking
De lippenstift zit in een mooie, strakke verpakking. De lippenstift zelf zit in een zilverkleurige huls. Daarover zit een lichtroze transparante dop. Deze is vierkant, want voor een leuk effect zorgt. Onderop de verpakking zit een sticker in de kleur van de lippenstift met daarop het nummer en de naam. De kleur van de sticker komt niet helemaal goed overeen met de kleur van de lippenstift, dus controleer in de winkel of je wel de gewenste kleur te pakken hebt. Ik heb de kleur 812 Delicate Pearl en kan nu alvast zeggen dat deze kleur niks voor mij is.

maybelline2

Het product
De lippenstift is heel sheer en dekt dus niet zo goed. Er zitten veel zilveren shimmers in, wat voor een frosty effect zorgt. De lippenstift is een koele, lichtroze kleur. Nou hou ik 1. Eigenlijk alleen maar van felle en opvallende kleuren als knalroze of donkerrood en 2. Ben ik absoluut geen fan van frosty finish. Maar ik wilde de lippenstift per se testen, dus hij moest toch maar aangebracht worden.

De lippenstift brengt trouwens prettig aan. Hij glijdt makkelijk over de lippen. Wel heb je meerdere laagjes nodig om er echt een beetje kleur van af te krijgen. Doordat de lippenstift best romig is, blijft hij niet heel lang zitten. Na een hapje of drankje is bijwerken echt een must.

Swacthes
maybelline3
Swatch op de hand. Dit zijn zo’n vier laagjes lippenstift over elkaar.

maybelline1
L: zonder make up, R: met de Color Sensational lippenstift van Maybelline op.

Tsja… ik had het al verwacht en helaas bleek het te kloppen: deze lippenstift is echt de onjuiste kleur voor mij. Hij is veel te licht en frosty en flatteert mijn gezicht niet. Op de foto’s is het effect niet heel goed te zien. In het echt pakt de lippenstift meer zilver uit.

Verkrijgbaarheid
De Color Sensational lippenstiften van Maybelline kosten €10,49 en zijn verkrijgbaar bij de drogist.

Wat vinden jullie van deze lippenstift?

x Sarah

2 gedachtes over “Review: Maybelline Color Sensational lippenstift in 812 Delicate Pearl

Geef een reactie

