Shoplog Amsterdam + gekregen spulletjes

Afgelopen woensdag was ik even naar Amsterdam. Ook kreeg ik die dag een paar cadeautjes. Lees verder voor meer informatie over mijn nieuwe aanwinsten.

z1

De reden waarom ik even naar Amsterdam ging, was om deze bikini bij de Hunkemöller te halen. Ik wilde hem al een tijdje hebben en had nog geen zwemkleding, maar ik vond €40 te veel geld om aan een bikini uit te geven terwijl ik zelden zwem. Op mijn Hunkemöller klantenkaart had ik opeens 10 euro tegoed staan, dus ik besloot hem te halen. Helaas was de bikinitop er niet in de goede maat. De maat die ik nodig had was overal al uitverkocht. Gelukkig heb ik die na veel winkelbezoeken uiteindelijk toch nog ergens kunnen halen (laatste exemplaat, woohoo!), maar toen hadden ze opeens het bikinibroekje alleen in maat S. Deze paste ik wel, maar ik heb altijd liever maat M en die was nu dus weer uitverkocht. Daarom besloot ik even in Amsterdam te kijken en ja hoor, daar hing hij in maat M. Het duurde dus even, maar uiteindelijk heb ik toch nog de bikini kunnen halen. En extra leuk: hij was nu ook nog eens in de aanbieding, dus door de aanbieding en de 10 euro korting van mijn pas, was hij nu maar €16,50. Kijk, dat is nou eens leuk shoppen!

z2  z3
Na het halen van de bikini besloot ik even naar de Manfield te gaan. Ik dacht toevallig die ochtend nog dat ik nieuwe sandalen moest halen. Die ik nu heb zijn heel plat, waardoor ik na een dag lopen last van mijn voeten krijg, en ik zag dat ze zijkant begon te slijten. Bij de schoenen die in de uitverkoopkasten stonden, zag ik opeens deze leuke, suède sandalen. Ze hebben een kleine hak, waardoor ze een stuk beter lopen dan die ik nu heb. Ik was best verbaasd toen ik ze vond, want meestal weet ik wel welke schoenen ze  bij de Manfield hebben en deze had ik nog nooit gezien. Ze waren nu €25 in plaats van €59,95.

Verder kreeg ik nog wat hele leuke spulletjes van de moeder van mijn vriend, omdat ze die zelf niet gebruikt.

z4
De geurtjes van Chloé zijn echt mijn favoriet. Deze, Chloé eau de fleurs Lavande, kende ik helemaal niet. Ik zie hem ook nergens op de website van de Douglas staan, dus ik denk dat hij tijdelijk te koop was. De geur ruikt heel lekker. Het is wel een zwaardere geur dan de andere geuren van Chloé. Zelfs bijna mannelijk, waarschijnlijk door het gebruik van lavendel (dit wordt vaak bij herengeuren gebruikt), maar toch is het echt een vrouwengeur. Het is een beetje moeilijk te omschrijven, maar ik vind hem erg lekker ruiken.

z5
Ook kreeg ik nog twee spullen van l’Oréal Paris: een nieuwe lippenstift en de allernieuwste nepnagels waar het merk pas mee is gekomen. Mijn eigen lippenstift is bijna op, dus de nieuwe kwam heel goed uit. Ook de nepnagels vind ik leuk. Mooi en chique! Hier kunnen jullie binnenkort uiteraard een review over lezen.

Dit waren al mijn nieuwe aanwinsten. Wat vinden jullie ervan?

Xx Sarah

Een gedachte over “Shoplog Amsterdam + gekregen spulletjes

Geef een reactie

