Review: Dolce & Gabbana the One Desire eau de parfum

Het ene moment ben ik op zoek naar een lekker geurtje en kom ik er geen tegen, het andere moment kom ik er zo veel tegelijkertijd tegen dat ik niet meer weet welke nou het lekkerst is. Een kennis had de geur Dolce & Gabbana the One Desire gekregen en liet hem ruiken en ooohh, wat is die lekker! Ik leende hem even voor een review.

De schoonheid van the One Desire begint al bij de verpakking. De flacon is glanzend zwart. De dop is goud met een zwarte edelsteen bovenop. Op de voorkant van de flacon staat in gouden letters de naam van de geur. Chique en klassiek, ik houd ervan.

dg

De topnoten van de geur zijn mandarijn, lychee, bergamot en lelietjes-van-dalen. Deze worden aangevuld met karamel, vanille, tuberoos, muskus en sandelhout. Dit resulteert in een heerlijke sensuele en vrouwelijke geur.

The One Desire is een eau de parfum, waardoor hij lang blijft zitten. Als ik de geur ’s ochtends op doe, kan ik hem ’s middags nog steeds ruiken. ’s Avonds ruik ik hem dan ook nog een beetje, maar is hij wel vervaagt. Daarom spuit ik hem het liefst nog een keer op als ik ’s avonds nog weg ga.

Zo’n heerlijke geur kost helaas wel gelijk wat. De prijzen van Dolce & Gabbana the One Desire zijn als volgt:

30 ml: €70.
50 ml: €94,38.
75 ml: €118,78.

Ai, dat wordt sparen voor mijn eigen flacon van deze geur.

Hebben jullie Dolce & Gabbana the One Desire al uitgeprobeerd? Wat vinden jullie van deze geur?

Xx Sarah

4 gedachtes over “Review: Dolce & Gabbana the One Desire eau de parfum

Geef een reactie

