Shoplog Amsterdam (Ici Paris XL, Hunkemöller, Etos en meer)

Hoewel de meeste mensen met dit weer eigenlijk het liefst lekker lui in de zon liggen, gaat mij dat al snel vervelen. Een goede reden dus om even naar Amsterdam te gaan. Lees verder voor mijn aankopen.

sloffen

Ik ben een eeuwige koukleum (oké, behalve als het zo warm is als nu dan) en heb snel last van koude voeten. Bij mijn vriend leen ik vaak zijn sloffen. Hij heeft echter maat 43 en ik maat 40, dus ik loop dan altijd als een gans te waggelen om de sloffen niet kwijt te raken. Bij de Hunkemöller zag ik deze schattige panda sloffen en ik kon ze niet laten liggen. Heb ik eindelijk sloffen voor bij mijn vriend waar ik niet uit slof. De sloffen waren afgeprijsd van €9,99 naar €4,50.

becreative

Ook bij de Ici Paris kocht ik iets voor bij mijn vriend (ik ben ondertussen een beetje zijn kamer aan het overnemen, haha). De laatste tijd ben ik namelijk helemaal fan van blushes en highlighters, maar omdat ik daar pas mee ben begonnen heb ik er nog niet veel van. Iedere keer als ik bij mijn vriend kwam moest ik weer mijn blush en kwasten meenemen. Ik was het zat en besloot bij de Ici Paris te kijken voor een mooie blush. Ici Paris verkoopt sinds een paar maanden het merk BE Creative en ik was erg benieuwd naar de kwaliteit van de producten. Een goede reden dus om die gelijk uit te proberen.

Ik kon niet goed kiezen tussen de kleuren 003 Precious en 005 Flirty. Ici Paris blijkt een actie te hebben waarbij je bij aankoop van twee producten 25% korting krijgt, dus ik nam ze allebei mee. Extra leuk: bij besteding van minimaal €15 aan BE Creative producten mag je een oogschaduw mono t.w.v. €9.99 uitzoeken! Ik ging voor de kleur Beach. Binnenkort volgt uiteraard een review over deze producten. De blushes waren €10,99 per stuk.

etos

Om ook niet steeds mijn kwasten mee te hoeven nemen, kocht ik bij de Etos een waaierkwast en een blush kwast. Ik heb ze al uitgeprobeerd en vooral de waaierkwast bevalt mij zeer goed. Ik denk dat ik die thuis laat en mijn oude waaierkwast bij mijn vriend leg. De waaierkwast was €2,49 en de blush kwast was €3,49.

teacakes

Ik was er jaren heilig van overtuigd dat je bij Waterstones alleen boeken kon kopen. Toen ik naar de tweede verdieping ging (waar ik normaal nooit kom), ontdekte ik dat ze ook een aantal Engelse etenswaren verkopen, waaronder teacakes. Ik ben echt dol op teacakes, maar ze zijn in Nederland moeilijk verkrijgbaar. Waterstones verkoopt ze voor €2,40 per pak van zes teacakes, wat duurder in dan in Engeland, maar goedkoper dan bij de andere winkels waar ze ze verkopen. Marks & Spencer verkoopt ook teacakes, maar die zijn van eigen merk en minder lekker. Deze van Tunnock’s zijn echt heerlijk. Echt, koop ze en proef ze! Het zijn een soort negerzoenen (mag je dat nog zeggen?) met in plaats van een wafeltje een koekje. Zo lekker!

M&S

Als laatst ging ik naar Marks & Spencer om scones te halen. Op weg naar de kassa zag ik een schattig etuitje liggen. Het bleek echter geen etui te zijn, maar een mini koeltasje. Hoe handig is dat? Ik vond hem zo leuk dat ik hem mee nam. Op de foto ziet hij er groot en onhandig uit, maar daar is hij helemaal uitgeklapt. Je kan hem ook opvouwen en er dan iets kleins in stoppen. Dan kan je hem niet meer dicht ritsen, maar de flap is groot genoeg om het tasje goed af te sluiten. Deze mini koeltas was €3.

Dit waren al mijn aankopen. Hebben jullie nog wat leuks gekocht de laatste tijd? En wat vinden jullie van mijn aankopen?

Xx Sarah

4 gedachtes over “Shoplog Amsterdam (Ici Paris XL, Hunkemöller, Etos en meer)

  1. kaoutarschrijft zegt:

    Ik zag bij de titel Hunkemoller staan, dus ik dacht misschien heb je lingerie gekocht… blijken het panda sloffen te zijn XD Maar ik wist niet eens dat Hunkemoller sloffen verkoopt? En de tea cakes zien er superlekker uit! Weer iets gevonden door jou, tnx!

    • saarenzo zegt:

      Haha, ja dat ook, maar niet iedereen hoeft te zien wat ik onder mijn kleding draag :p En ik wist het ook niet. Aan de muur naast de kassa hingen meerdere sloffen en deze lagen in de sale bakken, dus ze verkopen ze denk ik al langer, anders zouden ze niet in de uitverkoop zijn. En jaaaa, teacakes! Ga ze eten! Hahaha

Geef een reactie

