Shoplog Zara

Huh, alweer een shoplog? Die had je gisteren toch ook al? Dat klopt. Maar toen ik naar Amsterdam ging verheugde ik mij er al helemaal op om weer eens naar de Zara te gaan. Alvast bedenkend waar ik naar zou gaan zoeken liep ik naar de Zara… om er vervolgens achter te komen dat hij gesloten was! Aangezien ik per se naar de Zara wilde, besloot ik gistermiddag even naar Hilversum te gaan. Benieuwd naar mijn aankopen? Lees dan verder.
zara2

Mijn gemiddelde outfit in het najaar bestaat uit een spijkerbroek met een blouse of shirt en een blazer. Het verbaasde mijn moeder (die mee was) dan ook niets dat ik al snel met een arm vol blazers om te passen rond liep. Ik vond er drie heel erg leuk, maar moest er van mijzelf een uitkiezen. Ik ging voor deze mooie donkerblauwe, aangezien die het best bij mijn andere kleding past. Hij was afgeprijsd van €59,95 naar €39,99.

zara3

Of het nou een blouse of een jasje is weet ik niet helemaal zeker. Volgens mij is het een blouse, maar ik heb hem gekocht om als jasje te dragen. De stof zit echt heerlijk en hij is makkelijk te combineren. Leuk met een simpel shirt, mooie jeans en een goed paar hakken, maar ook voor boven een jurk als je wat netter moet. Ik weet nu al dat ik dit jasje het komende najaar veel zal dragen. Hij was afgeprijsd van €49,95 naar €19,99.

zara1

Ik was niet van plan om een hempje te kopen, daar heb ik er namelijk al zo veel van. Maar toen had ik dit hempje nog niet gezien, haha. Lekker simpel wit met gebroken wit en twee modevrouwtjes erop. Fijn voor met dit warme weer, maar ook leuk om in het najaar onder een blazer te dragen. Deze was afgeprijsd naar €7,99. De officiële prijs weet ik niet – het kaartje zat er niet meer aan – maar ik schat dat het rond de €16 was, aangezien de meeste shirts bij Zara die prijs hebben.

zara4
L: in zonlicht, R: in daglicht. De kleur zit een beetje tussen de twee in, maar lijkt nog het meest op de linker.

Heb ik hem nodig? Nee. Wil ik hem hebben? Ja, ja, ja! Toen ik dit schattige tasje zag hangen, kon ik hem gewoon niet laten liggen. Door de zalmroze kleur is hij even net iets anders dan de meeste tassen en door het formaat is hij perfect voor tijdens het uitgaan. Het tasje is ongeveer 30 centimeter breed. Genoeg ruimte dus om belangrijke spullen als portemonnee, mobiel en sleutels in kwijt te kunnen, zonder dat je een grote tas mee hoeft te slepen. Dit tasje was afgeprijsd van €25,95 naar €19,95.

zara5
L: in zonlicht, R: in daglicht. Ook hier zit de kleur een beetje tussen de twee in.

En als laatste mijn favoriete aankoop. Ik was al een tijd op zoek naar een tas waar ik mijn laptop in kwijt kan en die ook genoeg ruimte heeft voor andere spullen. Mijn officiële laptoptas is heel handig om thuis mijn laptop en kabels en zo in op te bergen, maar ziet er niet echt mooi uit en als ik mijn laptop mee wilde nemen, moest ik altijd nog een extra tas meenemen om mijn agenda, portemonnee, waterflesje, etc. in te doen. Onhandig en zo’n extra tas zorgde alleen maar voor extra gewicht.

Bij de najaarscollectie zag ik deze geweldige, prachtige, supermooie, rode tas staan en ik was op slag verliefd. De tas is klassiek rood, groot en stevig. Hij heeft drie grote vakken, waarvan de middelste een rits heeft. De andere twee worden met behulp van een bandje met daaraan een magneet dicht gehouden. Daarnaast heeft de tas nog twee kleinere vakken in de voering. De tas is voor driekwart van namaakleer, met aan de bovenkant een laag suède. Aaah, ik vind hem echt geweldig mooi en ben er super blij mee! Deze tas kost €49,95 en heb ik samen met de kleine tas gehaald van geld dat ik (naast een tas) van mijn stagebeleidster had gekregen om nog iets leuks van te halen. Dat maakt de tas nog extra leuk!

Dat waren al mijn aankopen bij de Zara. Wat vinden jullie van mijn aankopen? En hebben jullie de laatste tijd zelf nog wat leuks bij de Zara gekocht?

Xx Sarah

4 gedachtes over “Shoplog Zara

Geef een reactie

