Update

Hoi allemaal,

De zomervakantie is bijna afgelopen. De komende maanden zit ik dus weer in de schoolbanken.

Aangezien ik het de komende tijd druk ga krijgen met mijn minors en daarna met het afstuderen, weet ik niet zeker of het mij gaat lukken om steeds elke dag een artikel te plaatsen. Ik ga het gewoon proberen, maar mijn studie gaat voor. Mochten er opeens minder artikelen op mijn blog verschijnen, weten jullie waardoor het komt. Waarschijnlijk wordt het dan om de dag of zo.

Hopelijk hebben jullie hier begrip voor!

Xx Sarah

Een gedachte over “Update

Geef een reactie

