Shoplog Almere (Primark, Lucardi, Voordeelwinkel)

Gisteren ging ik shoppen in Almere. Ik kom niet zo vaak in Almere, ik denk ongeveer een keer per twee/drie jaar. Ik vind andere steden gewoon veel gezelliger. Maar al die andere steden had ik al gehad deze zomer en mijn moeder en ik wilden nog één keer winkelen voordat we het weer heel druk zouden krijgen, dus stapten we gisteren in de trein naar Almere.

De eerste winkel waar we kwamen was de Primark. Daar heb ik ook gelijk het meeste gekocht. Ik ben nog niet zo vaak in de Primark geweest en als ik er kom, koop ik vaak heel veel sokken en verder bijna niks. Nu hadden ze geen leuke sokken, dus ben ik op de pantoffel tour gegaan. Ik ging naar huis met vier nieuw paar pantoffels. Waarom vier? Ik kon gewoon niet kiezen en voor die prijs kan je ze ook niet laten liggen.

almere1

De stippeltjes pantoffels waren €2, de schaap –en de koepantoffels waren €2,50 en de grote schaappantoffels waren €5.

almere2

Ik heb al meer van dit soort hempjes en ze zitten super lekker. Momenteel waren ze afgeprijsd van €3 naar €1(!!). Helaas hadden ze alleen deze kleur. Ik nam er twee mee. De theedoeken met uiltjes vond ik super schattig. Mijn moeder wilde ze niet voor thuis, dus ik nam ze mee voor bij mijn uitzet. Een set van twee verschillende was €4. En haarelastiekjes. Altijd handig, vooral omdat ik de mijne altijd kwijt raak. Een set van heel veel (vijftig?) koste €1,50.

almere3

Dit kende ik nog niet en vind ik echt heel handig. Het zijn zooltjes die je onder je schoenzool plakt, zodat je schoenzolen niet meer zo glad zijn. Ik heb thuis nog een paar pumps liggen die heel leuk zijn, maar die ik nooit aantrek omdat de zool zo glad is en ik dan bang ben uit te glijden. Deze ga ik binnenkort dus even uitproberen. Een pakje met twee zooltjes koste €1,50.

Vorig jaar kocht ik bij de V&D een dikke, super zachte en schattig pyjama van het merk Women Secret. Het is wit met twee koekjes erop en daarboven staat cookies in love. Ik ben echt dol op schattige dingen en moest die toen hebben. Thuis bleek hij ook nog eens heerlijk te zitten en hij heeft me de afgelopen winter dan ook goed warm gehouden. Ik wist het zeker: ik moest er nog een hebben! Alleen kwam ik ze sindsdien nergens meer tegen. Tot gisteren dan, want bij de Primark lag deze vrolijke stippenpyjama voor €10 op mij te wachten.

De laatste Primark aankoop die ik aan jullie laat zien, is deze panty. Ik houd wel van dit soort panty’s. Ze maken een simpele outfit net wat interessanter. De panty was afgeprijsd van €3 naar €1. Ik wilde er eigenlijk nog een meenemen, maar dit was de laatste in mijn maat. Boe, Primark panty uitverkoop is niet leuk als je lang bent en er alleen maar kleine maatjes hangen die bij mij net tot over mijn knie komen. Maar goed, ik heb er een en daar ben ik ook al blij mee.

Ik heb nog een paar leuke dingen bij de Primark gekocht, maar dat zijn cadeaus voor anderen voor de feestdagen (ik koop altijd al heel vroeg cadeaus voor de feestdagen), dus die kan ik helaas niet laten zien.

Wat mij trouwens opviel bij de Primark waren alle onesies. Ze hadden echt heel veel soorten. Zelf ben ik er niet zo’n fan van, maar als jij dat wel bent moet je echt even naar de Primark gaan!

almere4

Bij juwelier Lucardi kocht ik dit armbandje. Ik draag vaak meerdere zilveren armbandjes en zocht er nog een voor bij mijn andere armbandjes. Ik zag deze hangen en hij bleek maar €9,99 te zijn. Meenemen dus! Ik vind hem echt heel mooi. Hij staat leuk bij mijn andere armbandjes (dit is mijn zesde), maar ook heel mooi als je hem alleen draagt.

almere5

In Almere is er een Voordeelwinkel. Die winkel is verder nergens in de buurt van waar ik woon, dus ik wilde even kijken of ze nog iets leuks hadden. Eigenlijk kwam ik niks tegen… tot ik in de laatste gang liep. Daar spotte ik namelijk Essie lakjes voor maar €5,99 per stuk. Als je er twee kocht, koste dat maar €10! Dat betaal je gewoonlijk voor één lakje! Ik heb een roze nagellak van Essie en die gebruik ik regelmatig. Hoog tijd om ook andere kleurtjes te kopen. Ze hadden helaas niet veel keuze. Ik ging uiteindelijk voor twee mooie, rode kleuren waarvan ik weet dat ik ze heel vaak ga gebruiken: She’s Pampered en Head Mistress.

 

Dat waren al mijn aankopen! Wat vinden jullie ervan? En hebben jullie nog iets leuks gekocht de laatste tijd?

Xx Sarah

2 gedachtes over “Shoplog Almere (Primark, Lucardi, Voordeelwinkel)

Geef een reactie

