Leuke blog: The Man Repeller

-2

The Man Repeller. De blog van een Amerikaanse vrouw met een liefde voor manafstotende kledingstukken zoals harembroeken en overalls is de laatste tijd enorm populair en is al in meerdere tijdschriften gestaan. Ik nam een kijkje en geef het groot gelijk. Wat is dit een leuke blog!

Hoewel het op het eerste oog op een fashion blog lijkt, is the Man Repeller veel leuker. De schrijfster beschrijft met wat zelfspot en vooral veel humor de nieuwste modetrends. Mijn favoriete artikel is toch wel Everybody In Da Club Getting Comfy, waarin staat beschreven hoe je op een simpele manier er als een overtuigende modekenner uit kan zien, gebaseerd op de bezoekers van de New York Fashion Week. Het artikel is vooral grappig bedoeld, maar klopt ook nog eens aan alle kanten. Tijdens mijn stage bij Modeagenda.nl ben ik bij veel mode evenementen geweest en er zijn heel veel mensen die er precies zo bijlopen. Hmmm… toch maar zorgen dat ik ook een wijdere broek in de kast heb hangen voor het geval ik overtuigend modieus moet doen.

look1-636x954

Neem als je een keer tijd hebt echt even een kijkje op deze leuke blog. Je kan hem hier vinden: http://www.manrepeller.com/.

 

Kennen jullie de blog the Man Repeller al? Wat vinden jullie ervan?

Xx Sarah

Geef een reactie

