Mijn favoriete producten

fav1

Ik bedacht mij opeens dat ik nog nooit een artikel had gemaakt met mijn favoriete beauty producten. Hoog tijd dus om die eens te laten zien.

Etos wenkbrauwpotlood 002. Een fijn en zacht wenkbrauwpotlood met een handig borsteltje op de dop. Zo hoef je niet nog een los borsteltje erbij te kopen. Ik gebruik nog niet zo lang wenkbrauwpotlood, maar toen mijn eerste potlood op was ben ik gelijk naar Etos gegaan om een nieuwe te halen.

Chanel Illusion d’Omrbe 82 émerveillé. Dit is zo’n mooie oogschaduw. Ik heb er al eens een review over geschreven, mocht je een uitgebreidere mening over deze oogschaduw willen lezen. Totaal heb ik drie kleuren van de Chanel Illusion d’Ombre oogschaduw, maar deze is toch echt het mooist. In de zomer droeg ik weinig make up en al helemaal geen oogschaduw. Nu het najaar er weer aankomt merk ik dat ik toch weer gelijk deze oogschaduw pak. Wat ook wel mag. Het is zo’n beauty!

Bourjois Color Boost lipstick 01 Red Sunrise & 02 Fuchsia Libre. Ondanks dat 01 Red Sunrise in mijn tas open besloot te gaan en mijn hele tasinhoud van een rode kleur had voorzien, kon ik het niet laten om in de aanbieding ook de kleur 02 Fuchsia Libre en van elk een extra back up te halen. Het zijn gewoon een van de prettigste lipsticks die ik ken. Dan maar de dop wat vaker controleren, haha.

Carmex lipbalsem. Twee en een half jaar geleden kocht ik mijn eerste potje Carmex in Londen. De dag erna sleepte ik mijn moeder gelijk weer terug naar Boots om een voorraadje in te slaan. Nu koop ik elke keer als ik in Engeland ben een paar back ups. Zo jammer dat ze niet in Nederland te koop zijn, want Carmex lipbalsem is toch wel de allerfijnste die ik ken!

fav2

Inglot highlighter 85. Deze highlighter kreeg ik van mijn stagebegeleidster toen we samen naar een event van Inglot gingen. Dat maakt hem natuurlijk extra mooi, maar het is sowieso de allermooiste highlighter die ik heb. Andere highlighters vind ik al snel te grove shimmers hebben waardoor ze te opvallend worden. Deze heeft hele fijne shimmers, wat een prachtige glans geeft zonder dat je van dichtbij opeens allemaal glitters op je gezicht ziet. Ook is hij heel zuinig in gebruik. Ik gebruik de mijne nu al een paar maanden bijna elke dag en hij lijkt nog net zo plat als toen ik hem kocht.

 

Sothys Paris Intense Look Eye Pencil 5 Effet Smokey Fort. Helaas zijn de producten van Sothys in Nederland alleen maar verkrijgbaar bij schoonheidsinstituten en spa’s. Dit oogpotlood is namelijk zo fijn dat iedereen hem zou moeten proberen. Aan de achterkant zit een sponsje waarmee je hem na het aanbrengen kan vervagen.  Het is geen bijzonder kleur, maar wel een kleur die ik erg graag draag. Het potlood is zacht, waardoor het zich makkelijk laat aanbrengen, maar niet te zacht. Ook blijft hij goed zitten. Ik ben benieuwd of de andere producten van dit merk ook zo goed zijn.

BE Creative blush 003 Precious. Ik kocht deze blush meer omdat ik de kleur wel mooi vond en benieuwd was naar de producten van het nieuwe merk BE Creative. Het blijkt echter de perfecte blush voor mij te zijn! De kleur staat heel natuurlijk, de pigmentatie is goed (maar niet te goed, waardoor je hem rustig kan aanbrengen als het donkerder is zonder er per ongeluk als Bassie de clown uit te zien) en hij kruimelt niet. Ik vind het echt een hele mooie blush. Als je een lichte huid hebt en een warm kleurentype bent, raad ik je zeker aan even een kijkje naar deze blush te nemen.

Catrice Camouflage Cream 020 Light Beige. Altijd leuk als budget merken opeens een heel goedkoop maar ook heel goed product uitbrengen. Zoals Catrice deed met deze concealer. De concealer dekt goed, is romig en blijft goed zitten. En dat voor maar een paar euro!

Nu denk je misschien: waar is de mascara en de foundation? Nou, eigenlijk draag ik dat niet zo veel. Foundation gebruik ik zelden. Ik vind het gevoel niet zo prettig. Mascara vind ik altijd heel mooi staan, maar ik krijg snel last van geïrriteerde oogleden als ik het er weer af haal en ik ben nog geen mascara tegengekomen die ik zo goed vind dat ik hem gelijk bij mijn favorieten zal zetten. Van de bovenstaande producten weet ik zeker dat ik ze opnieuw ga kopen zodra ze op zijn (mits ik niet opeens een nog fijnere variant ben tegengekomen dan), dus die mogen wel allemaal in het rijtje.

 

Wat zijn jullie favoriete producten?

Xx Sarah

 

Een gedachte over “Mijn favoriete producten

Geef een reactie

