Review: L’Oréal Paris Super Liner Luminizer

l'oréal paris super liner luminizer

Vorige week konden jullie een review lezen over de Erasable eyeliner van Bourjois, die tegenviel door de stroperige structuur. Gelukkig zijn er zat andere eyeliners die wel heel fijn zijn. Zal de Super Liner Luminizer van L’Oréal Paris daar ook onder vallen?

In het najaar draag ik graag eyeliner. Deze eyeliner van L’Oréal Paris wissel ik af met de gel eyeliner van Maybelline. De Super Liner Luminizer komt in drie kleuren: zwart voor bruine ogen, paars voor hazel ogen en blauw voor blauwe ogen. Ik vind het een aparte kleurkeuze. Bij blauwe ogen vind ik bijvoorbeeld koperkleurige eyeliner veel mooier staan dan blauwe. Kies dus vooral de kleur die je zelf het mooist vindt. Ik heb zelf de zwarte, Black Diamond, en de paarse, Black Amethyst.

Ik vind de verpakking erg mooi. De onderkant is zwart met gouden letters. De dop is goud en loopt over naar de kleur van de eyeliner. Hierdoor lijkt het wel alsof Black Diamond een bruine kleur is, maar het is een zwarte eyeliner. Black Amethyst is heel donkerpaars. Allebei de kleuren hebben shimmers. Jammer genoeg slijt de verpakking wel snel. Black Amethyst heeft tijdens zijn verblijf in mijn make up collectie enkele krassen opgelopen, waardoor het paarse op de dop is gaan slijten. Klein detail, maar het staat niet mooi.

l'oréal paris super liner luminizer 2

Het is een stifteyeliner, maar de stift is soepeler dan ik gewend ben van andere eyeliners. Handig, want ik vind stifteyeliners vaak de scherp, waardoor ik last krijg van geïrriteerde oogleden. Deze eyeliner werkt net zo precies als andere stifteyeliners, maar voelt een stuk prettiger aan. Het lukte mij in één keer om een rechte lijn te zetten en ik ben een enorme kluns als het om eyeliner gaat. Je kan er zowel dunne als dikkere lijnen mee zetten.

De eyeliner dekt helaas niet altijd in één keer, waardoor je soms een extra keer over de lijn moet gaan. Na het aanbrengen blijft de eyeliner goed zitten, mits er geen water op komt. Hij is namelijk niet waterproof en gaat snel vlekken als hij in contact komt met water. Oppassen dus op regenachtige herfstdagen! Aan het eind van de dag is hij makkelijk te verwijderen met een make up remover.

l'oréal paris super liner luminizer 3
L: full face, RB: links Black Amethyst, rechts Black Diamond. Let niet op de rode vlek, ik testte hiervoor een lipgloss en die bleek te stainen. RO: Black Amethyst.

Ik vind deze eyeliner toch wel een van de betere die ik heb. Wel vind ik jammer dat hij zo snel gaat vlekken als hij in contact komt met water. L’Oréal Paris Super Liner Luminizer kost €11,49 per stuk en is verkrijgbaar bij de drogist.

 

Hebben jullie deze eyeliner al geprobeerd? Wat vinden jullie ervan?

Xx Sarah

4 gedachtes over “Review: L’Oréal Paris Super Liner Luminizer

Geef een reactie

