Mijn verjaardagscadeautjes

origineel-cadeau-idee-cadeau-tips-1

Afgelopen zondag werd ik alweer 21 jaar. Ik vierde het zaterdag met mijn vrienden en zondag met mijn ouders, mijn zus, mijn vriend en zijn ouders. Beide dagen kreeg ik veel superleuke cadeaus die ik vandaag aan jullie laat zien.

verjaardag1

Zaterdag kwamen Kaoutar en Linda, twee vriendinnen van school, ook even langs. Van hun kreeg ik een grote theemok – ik ben dol op thee – met allemaal soorten thee, een make up bakje en een nagellak en blush van Catrice. Over de make upjes kunnen jullie binnenkort meer lezen.

verjaardag2

Daarna kwamen Charlotte – mijn beste vriendin – en Felix – haar vriend en ook een vriend van mij. Van hun kreeg ik de bovenstaande twee lijsten. Ik ben een groot fan van Sherlock Holmes en ook Kirby vind ik super leuk. Charlotte heeft het laten drukken door iemand van haar school die dit soort dingen doet. Ik vind het echt leuk hoe goed ze erover na heeft gedacht. De afbeeldingen worden namelijk geprint op een pagina uit een woordboek en zij heeft voor de Sherlock Holmes afbeelding een Russisch – Italiaans woordenboek gekozen, aangezien ik beide talen graag wil leren. Echt leuk!

Verder kreeg ik van Charlotte een kussensloop waar zij een Kirby op heeft genaaid. Helemaal zelf gemaakt, zo knap! Het kwam eigenlijk door een grapje. Charlotte wilde namelijk graag een bepaalde kussen van de H&M hebben, maar kon die nergens vinden. Daarom had ik voor haar verjaardag de kussen nagemaakt en er een extra bij gemaakt. Zij was er erg blij mee en zei toen dat ze voor mij een Kirby kussen zou maken. Het was meer voor de grap bedoeld en elke keer als we elkaar zagen was het ook van “hé, schiet je al op met je kussen?”. Maar nu heeft ze hem dus gewoon gemaakt. Heel lief!

Mijn vriend wilde graag alvast zijn cadeau geven, dus die kreeg ik ook op zaterdag. Van hem kreeg ik een hele mooie, zilveren ketting. Ik wilde graag een nieuwe ketting omdat ik mijn oude te kort vond. Toen heeft hij er een voor mij laten maken bij Mimi, een heel leuk winkeltje in Amsterdam. Hij heeft dit ontwerp gekozen, omdat ik zo’n soort armbandje heb waar deze nu heel goed bij past. Zo lief!

verjaardag3

Tamara en Jordy besloten dit jaar cadeaus te geven waar ik wat aan heb, dus gaven ze deze leuke klok. Er staat Londen op en ik hou van Londen, vandaar. Ook kreeg ik van hun de kaarsenstandaard en de snoeppot, die ze hadden gevuld met lange vingers en manna’s. Super leuk!

verjaardag4

Op zondag was ik echt jarig en toen kreeg ik de cadeautjes van mijn ouders, mijn zus en de ouders van mijn vriend. Van mijn zus kreeg ik een Kirby knuffel die toevallig heel goed bij het zelfgemaakte kussen van Charlotte past. Dit was echt toeval, want ze wisten van elkaar niet wat ze gingen geven.

Van mijn ouders kreeg ik een limonadekan van Blond Amsterdam die ik al heel lang wilde hebben, de cd Tribute van John Newman, de eerste twee seizoenen van Downtown Abbey en het kookboek La Dolce Vita.

verjaardag5

Van de ouders van mijn vriend kreeg ik een envelop en wat nagelspullen. Het potje is de Flash Maniqure nagellakremover van L’Oréal, de nagellakstickers zijn van Essie in de kleur 09 Stickers and Stones en de twee nagellakjes zijn ook van Essie. Dit zijn de kleuren Cashmere Bathrobe en Vested Interest uit de najaarscollectie van dit jaar. Uiteraard volgen ook hierover snel reviews!

Zo, wat heb ik veel leuke dingen gekregen! Ik ben overal echt heel erg blij mee.

 

Wat vinden jullie van de cadeaus? Mocht er iets tussen zitten waar jullie graag meer over willen weten en/of een artikel over willen zien, laat het dan achter bij de comments.

Xx Sarah

6 gedachtes over “Mijn verjaardagscadeautjes

  1. kaoutarschrijft zegt:

    Leuke kado’s heb je gekregen! Vooral de grote theemok en make-up bakje waren goede kado’s :p Nee hoor, de Kirby kado is leuk! En verhaal achter de kussen wist ik niet 🙂 Ik ben benieuwd naar La Dolca Vita kookboek! Kan.je daarover een review schrijven?

Geef een reactie

