Xenos make up organizer

Xenos make up organizer

Mijn make up is niet bepaald op de netste manier georganiseerd. Ik heb een bak met producten die ik nog moet testen, een oude gereedschapsbak met make up dat ik niet heel vaak gebruik en back ups en een tasje waarvan het de bedoeling was een soort dagelijks producten tasje zou worden. Hier gooi ik echter ook steeds producten in waarvan ik geen zin heb om ze goed op te ruimen, met als resultaat dat het tasje constant uitpuilt. Alsof twee vriendinnen van mij dit aanvoelden, gaven ze mij een make up organizer voor mijn verjaardag.

Xenos make up organizer 2
Mijn “dagelijks producten” tasje.

De make up organizer is gemaakt van stevig plastic. De organizer heeft een groter, vierkant vak aan de linkerkant. Aan de rechterkant zitten meerdere kleine vakjes. Rechts achter zitten twee grotere vakjes, de middelste en de voorste rij bestaat uit drie kleine vakjes waar precies één lipstick in past.

Ik besloot het grote vak aan de linkerkant te gebruiken voor drie blushes, een highlighter en een wenkbrauwsetje. In de achterste vakjes aan de rechterkant heb ik mijn meest gebruikte make up kwasten, een wimperkrultang en de Maybelline Fit Me stick gedaan. In de zes kleine vakjes heb ik vijf lipsticks en een mascara gestopt.

Xenos make up organizer 3

Ik kijk nog even of ik het allemaal op deze manier laat, maar het ruimt in ieder geval een stuk meer op.

Deze make up organizer is te koop bij Xenos. De prijs weet ik niet, aangezien het een cadeautje was.

 

Gebruiken jullie ook zo’n make up organizer? Zo ja, welke hebben jullie?

Xx Sarah

9 gedachtes over “Xenos make up organizer

Geef een reactie

