Review: Essie Cashmere Bathrobe & Naughty Nautical

essie naughty nautical cashmere bathrobe

Mijn zus en ik hebben allebei nieuwe nagellakjes van Essie. Ik laat vandaag de kleuren Cashmere Bathrobe en Naughty Nautical zien.

Cashmere Bathrobe

Cashmere Bathrobe komt uit de huidige najaarscollectie van Essie. Het is een hele mooie donkergrijze kleur met kleine, zilveren glittertjes erin. Niet alleen mooi, maar ook handig, want hierdoor valt het minder goed op als je ergens tegenaan bent gestoten terwijl de nagellak nog niet droog was (zoals ik regelmatig doe).

Het eerste wat mij opviel tijdens het aanbrengen van Cashmere Bathrobe was dat hij bij de eerste laag anders dekte dan de andere lakjes van Essie. De verdeling van de nagellak ging heel ongelijk. Bij een gedeelte dekte de nagellak heel goed, terwijl hij daaronder haast doorzichtig was. Bij het tweede laagje dekt hij volledig en is hier gelukkig niks meer van te zien.

Ik vind Cashmere Bathrobe een hele mooie nagellak. De kleur zal dit najaar dan ook regelmatig op mijn nagels te zien zijn.

essie naughty nautical cashmere bathrobe 2

Naughty Nautical

Naughty Nautical komt uit de gelijknamige zomercollectie van dit jaar. Het is een fel aquablauwe nagellak. Lekker vrolijk! Net als Cashmere Bathrobe heeft ook deze nagellak allemaal kleine, zilveren glittertjes.

Naughty Nautical is een leuke en vrolijke kleur voor de zomer. Maar ook in het najaar kan hij natuurlijk goed. Vooral in de winter, als de meeste kleding zwart of andere sombere kleuren heeft, is deze nagellak erg leuk om je outfit mee op te vrolijken.

essie naughty nautical cashmere bathrobe 3

Zoals eigenlijk alle nagellakjes van Essie, lakken ook deze twee lakjes erg prettig, drogen ze snel en blijven ze lekker lang zitten. Ik vind Essie toch wel de allerbeste nagellakjes maken en deze twee zijn hier geen uitzondering op.

De nagellakjes van Essie kosten €9,99 per stuk en zijn verkrijgbaar bij Etos en Bol.com.
Wat vinden jullie van deze nagellakjes?

Xx Sarah

2 gedachtes over “Review: Essie Cashmere Bathrobe & Naughty Nautical

Geef een reactie

