Review: L’Oréal Paris Shine Caresse liploss – 300 Juliet

L'Oréal Shine Caresse lipgloss Juliet

Een lipgloss in de kleur van rode rozen. Een hartvormige sponsapplicator. L’Oréal stopt romantiek in een chique verpakking met de Shine Caresse lipgloss in de kleur 300 Juliet. Zou hij net zo mooi zijn als hij eruitziet?

Een goudkleurige huls met een doorschijnend gedeelte, zodat je gelijk de kleur kan zien. Met zo’n mooie verpakking moet het eigenlijk niet fout kunnen gaan. Want waarom zou je als merk zo veel aandacht aan de verpakking besteden, om er vervolgens een slechte lipgloss in te doen?

Helaas dacht L’Oréal daar anders over. Waar Juliet er in de verpakking als een hele mooie lipgloss uitziet, valt hij na het aanbrengen erg tegen. Bij de swatch op mijn hand ziet de lipgloss er nog wel mooi uit. Op mijn lippen krijg ik de lipgloss echter niet goed verdeeld. Het maakt niet uit wat ik doe, de lipgloss wil niet egaal verdelen. Met als gevolg: vreemd uitziende lippen met allemaal vlekken.

L'Oréal Shine Caresse lipgloss Juliet 2

Ook voelt de lipgloss niet prettig aan. De lipgloss is een stuk dunner dan andere lipglosjes en voelt nattig aan. Daarnaast hangt er een opvallend, mierzoet geurtje aan waar ik mij tijdens het dragen erg aan stoor.

Wat een tegenvaller is deze lipgloss! Van mij mag L’Oréal zich voortaan meer richten op de lipgloss zelf dan op de verpakking. Want uiteindelijk geldt: de inhoud is het belangrijkst.

L’Oréal Shine Caresse lipgloss kost € 14,99 en is verkrijgbaar bij de drogist. Ik vind het wel erg veel geld voor een lipgloss en al helemaal als je voor minder geld een veel betere kan krijgen. Deze L’Oréal Shine Caresse lipgloss kan je dus het best laten liggen.

 

Hebben jullie deze lipgloss ook geprobeerd? Wat vinden jullie van deze lipgloss?

Xx Sarah

4 gedachtes over “Review: L’Oréal Paris Shine Caresse liploss – 300 Juliet

Geef een reactie

