Review: Hema blending brush

Hema blending brush

Eerder ontdekt ik bij de Etos al een paar fijne make up kwasten met een net zo’n fijn prijsje. Ik vroeg me af of die van de Hema net zo goed zouden zijn en ging voor de bleding brush.

De kwast heeft een zwart handvat met in het midden in het wit het Hema logo. De kwasten staan in de winkel allemaal los in een bak. Op zich geen probleem, maar zorg dan wel dat je de kwast eerst goed schoonmaakt voordat je hem gaat gebruiken. Je weet nooit wie hem voor jou heeft aangeraakt en hoe hygiënisch die persoon is.

Hema blending brush 2

De kwastharen zijn synthetisch, maar voelen gelukkig zacht aan. Ik hoorde wel eens klachten over de Hema make up kwasten omdat de kwastharen te hard zouden zijn en daardoor zouden prikken. Bij deze kwast hoef je je daar geen zorgen om te maken.

Hema blending brush 3

Ik ben heel tevreden over de blending brush van Hema. Hij doet zijn werk goed, prikt niet en is daarnaast ook nog eens heel betaalbaar. De bleding brush kost namelijk maar €2,60! Uiteraard is de kwast verkrijgbaar bij Hema.

 

Wat vinden jullie van de make up kwasten van Hema?

Xx Sarah

5 gedachtes over “Review: Hema blending brush

Geef een reactie

