Flormar store opening & mijn aankopen

flormar

Gisteren ging ik naar het centrum van Amsterdam om wat cadeaus voor de feestdagen te halen. In de Kalverstraat spotte ik opeens een nieuwe beauty winkel. Ik besloot een kijkje te nemen en nam ook een paar spullen mee naar huis om te testen.

Het was heel druk in de winkel. De winkel is ongeveer net zo groot als de Hema Beauty winkel aan de Kalverstraat – of zelfs nog wat kleiner- en stond helemaal vol met mensen. Ik heb nog geprobeerd om foto’s te maken, maar je zag de make up niet door alle mensen die voor de schappen stonden. Vandaar dat ik geen foto’s heb toegevoegd.

Gisteren bleek ook de openingsdag van Flormar te zijn. Bij binnenkomst kreeg ik een grote, roze tas en een bon voor 30% openingskorting met daarbij een mini oogschaduw. In de tas zat ook zo’n bon, maar ik heb er een gebruikt voor mijn aankopen. De bijbehorende mini oogschaduw kreeg ik niet meer terug, dus ik kan er daarvan één laten zien, in plaats van de twee die ik kreeg.

Door de drukte heb ik niet alles goed kunnen zien. Overal stonden graaiende vrouwen en de rij voor de kassa vulde de rest van de winkelruimte. Wel hoorde ik dat de BB creams van Flormar erg prettig zijn. Zelf wilde ik even bij de blushes kijken. De blushes die ze verkopen bevatten helaas allemaal veel shimmer, iets waar ik zelf niet zo’n fan van ben. Daarvan heb ik er dan ook geen meegenomen. Verder verkoopt Flormar diverse soorten bronzers in verschillende kleuren, veel verschillende kleuren oogschaduw – vooral veel opvallende kleuren! – en hebben ze, vooral voor zo’n kleine winkel, een uitgebreid assortiment aan lipsticks, oogpotloden, nagellakjes, make up kwasten en huidverzorging. En dat allemaal voor een heel aantrekkelijk prijsje. Met uitzondering van de make up kwasten, heb ik namelijk geen make up product gezien dat duurder was dan €15. En voor die prijs kreeg je echt een hele grote bronzer, dus dan is het alsnog een koopje.

Natuurlijk nam ik ook wat dingen mee om uit te proberen. Het liefst had ik mijn hele mandje volgestopt, maar ik besloot dat het verstandig zou zijn eerst wat producten te testen om te zien of ze wel bevielen. Ik nam het volgende mee:

–          Nail Enamel Dryer. Dit is een spray die je na het aanbrengen van je nagellak op je nagels sprayt, waardoor je nagellak sneller droogt. Ze hadden een kleinere verpakking  en een grote. Ik ging gelijk maar voor de grote, aangezien het in verhouding goedkoper was en dit voor mensen die net zo onhandig en ongeduldig zijn als ik echt een uitkomst is. Voor een bus van 400 ml betaal je ongeveer 10 euro.

–          Quartet Eye Shadow 406. Dit oogschaduwkwartet lag in een kortingsbak in het midden van de winkel. Er lag geen tester bij, dus ik ben heel benieuwd naar de pigmentatie. Het kwartet bevat een oranje, een lichtgroene, een mosgroene en een donkerbruine oogschaduw. Mooie kleuren voor in de herfst dus! Dit oogschaduwkwartet kost €4,50.

–          Mono Eye Shadow 021. Toen ik de winkel inliep was het eerste wat mij opviel een tester van deze paarse oogschaduw. Uit nieuwsgierigheid naar de pigmentatie swatchte ik de oogschaduw… en wow, wat een pigment! En wat een super mooie kleur! En nog leuker: deze oogschaduw mono kost maar €3,50!

flormar aankopen

Binnenkort ga ik al mijn aankopen even testen en dan krijgen jullie er uiteraard een review over. Ik kreeg nog een kortingskaart van 20% korting voor bij mijn volgende aankoop t/m 31 november bij mijn aankoop en als alle producten net zo goed zijn als de mono oogschaduw, ga ik deze maand hoogst waarschijnlijk even terug om nog wat producten te halen.

Met Flormar is Nederland een hele leuke beauty winkel rijker. Als alle producten zo goed zijn als die ik heb geswatched, hoeven we binnenkort geen halve maandsalaris meer neer te leggen voor een zeer goed gepigmenteerde oogschaduw of een ander product. Die verkoopt Flormar namelijk ook, maar dan voor een heel fijn prijsje. Pas maar op budgetmerken als Catrice en Essence, jullie hebben met Flormar een hele goede concurrent erbij.

Trouwens mijn excuses voor de lelijke foto’s, maar het was al zo donker toen ik terug kwam, dat ik werd gedwongen gebruik te maken van het felle badkamerlicht. Bij de reviews kunnen jullie duidelijkere foto’s van de producten zien.

 

Hebben jullie al een keer iets van Flormar geprobeerd? Wat vinden jullie van de producten van dit merk?

Xx Sarah

5 gedachtes over “Flormar store opening & mijn aankopen

Geef een reactie

