Persoonlijke update

Lieve lezers en lezeressen,

Afgelopen donderdag heb ik een operatie gehad om mijn keelamandelen te laten verwijderen, aangezien ik constant last had van ontstekingen. Op zich geen hele grote ingreep en in het ziekenhuis voelde ik mij ook redelijk goed.

Toen ik de dag erna naar huis mocht, raakten de sterke pijnstillers die ik in het ziekenhuis kreeg uitgewerkt. Hierdoor heb ik er opeens heel veel last van en ik voel me gewoon niet lekker. Ik had gehoopt me, naast de keelpijn, verder gewoon prima te voelen, maar ik ben constant misselijk en heel moe.

Helaas lukt het mij om deze reden niet om aan mijn blog te werken. Ik voel mij gewoon niet goed genoeg en wil even zo veel mogelijk rust pakken als ik pakken kan.

Ik hoop eind deze week weer gewoon actief te kunnen bloggen, maar dan snappen jullie waarom er een tijdje geen artikelen meer verschijnen. Iedereen die mij de afgelopen dagen is gaan volgen op Bloglovin ga ik ook gewoon terug volgen. Dit ga ik allemaal aan het eind van deze week doen, maar dan weten jullie dat ik het niet ben vergeten.

 

Fijne dag allemaal!

Xx Sarah

2 gedachtes over “Persoonlijke update

Geef een reactie

