Review: the Body Shop shimmer bauble

the body shop shimmer bauble

Hier is hij dan: mijn allereerste product van the Body Shop. The Body Shop is zo’n winkel waar ik wel eens in kom, maar nog nooit wat had gekocht. De huidige kerstcollectie vind ik echter zo leuk dat ik al snel mijn digitale winkelmandje had gevuld. Even twijfelde ik bij deze highlighter, want ik wist niet of de make up producten van the Body Shop wel goed zijn. Een tijdelijke korting van 30% haalde me over. Is hij net zo mooi als hij eruitziet?

De highlighter bestaat uit allemaal kleine bolletjes in lichtroze en lichtbruin. De roze bolletjes hebben een koele ondertoon en de bruine een warme. Samen geven ze een prachtige glans die naar rosé goud neigt. Je ziet de glans goed zitten, maar door de grootte van de shimmers oogt het heel natuurlijk. De kleur en de glans laten zich moeilijk vastleggen op de foto. Op de foto hieronder kan je de kleuren nog het duidelijkst zien.

the body shop shimmer bauble 3
B: alleen de roze kleur, M: alleen de bruine kleur, O: beide kleuren gemengd.

De highlighter zit in een plastic bol – stiekem doet hij me een beetje aan een pokébal denken, maar misschien ligt dat aan mij. De bovenkant is glanzend zwart met daarin in goud het logo van the Body Shop. De onderkant is transparant, waardoor je de bolletjes highlighter kan zien.

the body shop shimmer bauble 2

Ik vind het echt een super mooie highlighter en ben heel blij dat ik het voordeel van de twijfel heb genomen. De shimme bauble kost €25 voor 42 gram. Dit lijkt duur, maar 42 gram is echt heel veel. Ter vergelijking: mijn geliefde Inglot highlighter is 9 gram en kost €20. Met zo’n potje van 42 gram doe je echt járen.

Welke make up producten van the Body Shop hebben jullie? En wat vinden jullie van deze highlighter?

Xx Sarah

7 gedachtes over “Review: the Body Shop shimmer bauble

Geef een reactie

