Review: TONI&GUY shampoo en conditioner

TONI GUY shampoo conditioner

De shampoo en conditioner van TONI&GUY zijn hartstikke populair. Ik was dan ook erg benieuwd of het verschil met goedkopere shampoos en conditioner zo groot zou zijn.

De verpakkingen van de producten zijn simpel, maar strak. Hoewel ze erg op elkaar lijken, zijn ze toch makkelijk uit elkaar te halen. Op de verpakking van de shampoo staat namelijk heel groot cleanse en op de verpakking van de conditioner nourish. In beide verpakkingen zit 250 ml.

De opening vind ik grappig werken. In plaats van de standaard dop, gaat hij nu op een hele andere manier open. Je moet een deel van de dop naar beneden duwen en dan komt het gedeelte waar ook de opening in zit naar boven. Als je klaar bent druk je dat stuk weer naar beneden en dan is de dop weer dicht.

Beide producten zijn bedoeld voor beschadigd haar. Nou heb ik geen beschadigd haar en dat is maar goed ook, als ik zo naar de ingrediëntenlijst kijk. Veel parfum, SLS… dat droogt je haar alleen maar nog meer uit! Op zich heb ik geen probleem met deze ingrediënten, maar ik weet dat er veel mensen zijn die er gevoelig voor zijn en ze liever vermijden.

De shampoo is vrij dun en er zitten shimmers in. Van dat laatste zie je niks meer terug als het is gaan schuimen. De conditioner is stevig en romig. Beide producten hebben die overheerlijke TONI&GUY geur.

TONI GUY shampoo conditioner 2

Zowel de shampoo als de conditioner doen wat ze moeten doen. De shampoo maakt mijn haar schoon en de conditioner verzorgt mijn haar na het wassen. Maar… daar houdt het ook bij op. Begrijp me niet verkeerd, het zijn prima producten. Maar van producten die drie keer duurder zijn dan de shampoo en conditioner die ik gewoonlijk gebruik verwacht ik wel een beter resultaat dan normaal. En dat geven deze shampoo en conditioner niet.

Hoewel het prima producten zijn, ben ik toch wel een beetje teleurgesteld. Van zo’n kwalitatief goed merk als TONI&GUY had ik wel wat meer verwacht. Ik zou zeggen: laat deze producten liggen en haal van dat geld een ander product van TONI&GUY. Die zijn namelijk een stuk fijner.

De shampoo en conditioner van TONI&GUY kosten €9,99 per stuk en zijn verkrijgbaar bij Etos.

 

Wat vinden jullie van deze shampoo en conditioner?

Xx Sarah

5 gedachtes over “Review: TONI&GUY shampoo en conditioner

    • saarenzo zegt:

      De haarproducten voor meer volume, zoals de sculpting powder en de sea salt spray, zijn heel fijn! Ook het haarmasker is een aanrader. Volgens mij zijn alle producten van TONI&GUY nu in de aanbieding (25% korting) bij Etos. Dus mocht je er iets van willen proberen, kan je het nu met korting halen 🙂

      • villabeauty zegt:

        Ik woon in België, maar als ik nog eens naar Nederland ga zal ik eens gaan kijken!

        Keep on bloggin’,
        Summer

Geef een reactie

