Leuke blog: the Cherry Blossom Girl

the cherry blossom girl logo

The Cherry Blossom Girl is een Franse modeblog (gelukkig ook met Engelse vertaling!). Ik weet geeneens hoe ik deze blog heb ontdekt, maar hij stond al een hele tijd bij mijn favorieten en de afgelopen week heb ik hem weer helemaal herontdekt. Schattig, vrouwelijk en romantisch, met mooie foto’s van Parijs en vakantiebestemmingen: ik ben er dol op!

De persoon achter the Cherry Blossom Girl is Alix, een modeontwerpster uit Parijs. Ze ontwerpt soms ook voor andere merken en laat daarvan dan de collecties op haar blog zien. Maar voornamelijk zijn het outfit –en omgevingsfoto’s, aangevuld met super leuke tekeningen (zo is de achtergrond van de website ook door haarzelf getekend).

Hoewel ze een compleet andere kledingstijl heeft en ik zelden iets zie dat ik gewoon móét hebben (oké, behalve die geweldige roze schoenen dan), vind ik het een hele leuk blog om te lezen. De foto’s zijn gewoon erg mooi en leuk gemaakt en de hele sfeer is leuk.

Aangezien foto’s meer zeggen dan woorden, heb ik hieronder even een collage geplaatst met verschillende foto’s die afkomstig zijn van haar blog. Zo krijg je een goede impressie van wat voor dingen zij plaatst. Je kan haar blog hier vinden: http://www.thecherryblossomgirl.com/. Ik ben fan, jij ook?

the cherry blossom girl collage

Wat vinden jullie van deze blog?

Xx Sarah

4 gedachtes over “Leuke blog: the Cherry Blossom Girl

  1. Rosie zegt:

    Ik kende ‘m nog niet maar ben even gaan kijken en vind het een erg mooie blog :)! Alleen houdt ik zelf van iets ‘persoonlijkere’ blogs ipv die super professionele ;-)!
    Dankje voor het delen!

    Liefs Rosie

Geef een reactie

