Review: Bourjois Contour Clubbing Waterproof Metallic Shine oogpotlood

Bourjois Contour Clubbing Waterproof Metallic Shine

Pfff, wat een lange naam voor een oogpotlood! Bourjois kon mijn eigenlijk nooit teleurstellen, tot het merk met de weggumbare eyeliner kwam. Zouden deze oogpotloden net zo’n flop zijn als dat product, of juist net zo fijn als ik van Bourjois gewend ben? Lees verder voor mijn review.

Bourjois belooft dat deze waterproof oogpotloden niet uitlopen. Ideaal voor met dit regenachtige weer! Ik testte de kleuren 49 Crazy About Brown en 51 Golden Dress. Crazy About Brown is een donkerbruine kleur, die door de mooie glans minder basic is dan andere donkerbruine oogpotloden. Golden Dress is niet goudkleurig zoals de naam beweerd, maar meer brons. Alsnog een mooie kleur om je ogen net wat meer opvallender mee te maken.

De oogpotloden zijn zacht en glijden makkelijk over mijn huid, wat prettig aanbrengt. Ze zijn niet zo zacht dat ze afbreken of gaan vlekken, maar precies goed. De kleuren hebben allebei een metallic glans. Op mijn waterlijn is Golden Dress niet goed te zien, maar onder mijn oog staat hij erg mooi. Het is geen heel opvallende kleur die je meters ver ziet zitten, maar geeft mijn ogen net dat beetje extra.

Bourjois Contour Clubbing Waterproof Metallic Shine 2
L: links Golden Dress en rechts Crazy About Brown, R: Golden Dress als subtiel lijntje onder mijn oog.

De oogpotloden zijn inderdaad waterproof en blijven de hele dag goed zitten. Ik ben dik tevreden over deze oogpotloden!

De Bourjois Contour Clubbing Waterproof Metallic Shine oogpotloden kosten €8,00 per stuk en zijn verkrijgbaar bij de drogist.

 

Wat vinden jullie van deze oogpotloden?

Xx Sarah

2 gedachtes over “Review: Bourjois Contour Clubbing Waterproof Metallic Shine oogpotlood

Geef een reactie

