Review: L’Oréal Paris Volume Million Lashes Excess mascara

l'oreal volume million lashes mascara 2

Over de Volume Million Lashes mascara van L’Oréal Paris hoorde ik veel goede verhalen. Er zijn meerdere varianten van verkrijgbaar. Ik besloot voor de Volume Million Lashes Excess mascara te gaan. Zou hij net zo fijn zijn als ik steeds van iedereen hoor?

L’Oréal zegt het volgende over deze mascara:

“Volume Million Lashes Excess mascara geeft elke wimper, apart, over de top volume. De grootste millionizer borstel met oneindig veel haartjes zorgt voor een perfecte separatie van de wimpers. De pure zwarte formule zorgt daarnaast voor een extreem intens volume. Dankzij de unieke “wiper” ontstaan er geen klontjes, wat resulteert in de ultieme clean look!”

Volume Million Lashes Excess mascara heeft een rood/gouden verpakking. Ik vind het een mooie en chique verpakking. Het borsteltje is van plastic. Vroeger vond ik mascaraborstels met haartjes het fijnst, maar ik merk dat ik de plastic variant steeds prettiger begin te vinden.

Ik vind de mascara echt heel fijn! Hij verlengt mijn wimpers, separeert ze mooi en klontert niet. Van over the top volume is niet bepaald sprake, ik vind de mascara zelfs weinig volume geven. Persoonlijk vind ik dat alleen maar goed, omdat dat bij mij gewoon mooier staat dan wanneer ik mascara’s gebruik die juist heel veel volume geven. Ik vind het effect dat de mascara geeft heel mooi staan. Echt een top mascara!

l'oreal volume million lashes mascara
L: zonder mascara, R: met mascara. Door het licht lijkt de mascara donkerblauw, maar in het echt is hij zwart en is het effect ook mooier.

Het enige nadeel dat ik kan bedenken is de prijs: €17,28 vind ik wel erg duur voor een mascara van een drogisterijmerk.

 

Wat vinden jullie van deze mascara?

Xx Sarah

5 gedachtes over “Review: L’Oréal Paris Volume Million Lashes Excess mascara

Geef een reactie

