Beautynieuws: Essence trend edition – Ice Ice Baby

essence ice ice baby

Essence komt voor deze winter weer met een leuke trend edition, Ice Ice Baby genaamd. Door kleuren als zilver, paars, blauw, roze en licht beige, is het een must have collectie voor de liefhebbers van koele kleuren. Lees verder voor meer informatie over deze collectie.

Ik begin met mijn favoriet van de collectie: de shimmer powder! Als ik deze te pakken kan krijgen, neem ik hem zeker mee. Dit poeder kan als highlighter worden gebruikt, maar volgens Essence ook als poeder voor een mooie glans over je hele gezicht (al zou ik hem zelf toch gewoon als highlighter gebruiken). Het poeder is lichtroze en past zich aan aan jouw huidskleur. Het poeder is bedrukt met een paarse glittersneeuwvlok voor een subtiele kleurtoevoeging. Ik ben heel benieuwd naar deze highlighter, maar vind hem door de sneeuwvlok nu al leuk. De highlighter is verkrijgbaar in één kleur: 01 Ice Skating @ Rockefellers. €3,29.

essence ice ice baby 2

Voor mooie lippen komt Essence met twee getinte lipbalsem, die voorkomen dat ze droog worden en ze daarnaast voorzien van een mooie kleur. De lip balms komen in twee kleuren: 01 Backflip (roze) en 02 Do The Rittberger (paars). €1,29.

Zoals altijd komt Essence ook weer met oogschaduws. Ook deze zijn bedrukt met een leuk sneeuwvlokjes partoontje. De oogschaduw komt in drie kleuren: 01 Do the Rittberger, 02 Junior Championship en 03 Ice Crystals Everywhere. Welke naam waarbij past weet ik niet, maar het is een licht beige, een paarse en een zilveren oogschaduw. Zelf krijg ik geïrriteerde oogleden van Essence oogschaduws, dus deze skip ik. €1,99.

essence ice ice baby 1

Om je ooglook mee af te maken, zijn er ook drie oogpotloden toegevoegd aan de collectie. Het oogpotlood is verkrijgbaar in zilver, blauw en groen, met de namen 01 Ice Crystals Everywhere, 02 Icebreaker en 3 Ice Skates On! €1,99.

essence ice ice baby 3

Ook de nagellakjes zijn aan het assortiment toegevoegd. De nagellakjes die bij de collectie horen komen in licht beige, paars, groen en blauw. Alle vier de nagellakjes hebben een holografische finish. Ik ben erg benieuwd hoe ze er in het echt uit zien! De nagellakjes zijn verkrijgbaar in de kleuren 01 Junior Championship, 02 Do the Rittberger, 03 Ice Skates On! en 04 Icebreaker. €1,59.

essence ice ice baby 4

Naast make up komt Essence nu ook met verzorging tegen droge handen. De 24hr handcrème bevat shea boter en kokosolie voor extra zachte en verzorgde handen. De handcrème komt in één variant: 01 Let Me Hold Your Hand. €1,99.

essence ice ice baby 5

Als laatst brengt Essence ook een non-beauty product uit, namelijk een cabel clip om de snoeren van je mp3-speler of iets dergelijks uit de knoop te houden. De cabel clip heeft een sneeuwvlok design. €1,49.

Aan de terugkerende namen van de producten te zien, komen heel veel producten in dezelfde kleuren. Zelf staan warme kleuren mij beter dan koele, maar ik ben toch wel erg benieuwd naar de highlighter en de holografische nagellakjes.

De Essence Ice Ice Baby collectie is verkrijgbaar van half januari tot eind februari, maar in volgens mij al in enkele winkels te koop. De producten van Essence zijn te koop bij de Kruidvat.

 

Wat vinden jullie van deze collectie? Zitten er producten bij die jullie gaan halen?

Xx Sarah

3 gedachtes over “Beautynieuws: Essence trend edition – Ice Ice Baby

Geef een reactie

