Review: Andrélon Perfecte Krul intensieve krul control crème

andrelon perfecte krul crème

Nu denken sommige van jullie misschien ‘huh, een review over een product voor krullen? Jij hebt toch juist steil haar?’ Helaas wel, ja. Maar mijn vriend is gezegend met een mooie bos donkerbruine krullen en kocht laatst deze crème om te voorkomen dat het zou gaan pluizen. Benieuwd of het werkt? Lees dan verder.

Andrélon zegt het volgende over de Perfecte Krul crème:

“Andrélon Perfecte Krul Crème is speciaal ontwikkeld voor krullend haar dat wel wat extra verzorging kan gebruiken. De crème kan zowel op vochtig als op droog haar worden gebruikt en wordt snel in het haar opgenomen. De crème met unieke Curl-Control technologie accentueert de kracht van je krullen. Je krullen zien er flexibel en veerkrachtig uit en voelen zacht aan. Het resultaat is een perfect bos krullen.”

De crème zit in een pompflacon met een paarse dop. Op het etiket staat een beschrijving van het product en een duidelijke gebruiksaanwijzing. Wel laat het etiket makkelijk los.

Zoals al in de eerder gegeven beschrijving stond, kan je de crème zowel op droog als op nat haar aanbrengen. Aangezien het haar van mijn vriend snel begint te pluizen nadat hij heeft gedoucht, gebruikt hij het op nat haar. Je hebt zo’n twee pompjes crème nodig, al hangt dat wel af van de lengte van jouw haar. Na het aanbrengen van de crème, dien je je haar in model te brengen. De crème moet niet uitgespoeld worden en is ook makkelijk tussendoor te gebruiken.

andrelon perfecte krul crème 2

De crème is dik en wit en heeft de typische Andrélon geur, die ik wel lekker vind ruiken. Het aanbrengen gaat heel makkelijk en wat ik het allerfijnst vind is dat het niet hard opdroogt. Ik heb er echt een hekel aan als mijn vriend anti-pluis producten in zijn haar heeft gedaan die hard opdrogen en waardoor je hangen gaan plakken als je met je handen door het haar gaat. Daar heb je bij deze crème gelukkig geen last van.

Als de crème is ingetrokken, pluist het haar van mijn vriend niet meer. Ook voelt het haar super zacht aan. De crème laat geen vettige laag achter. Het haar van mijn vriend ziet er precies hetzelfde uit als normaal, alleen dan minder pluizig. Een fijn product voor als je last hebt van pluizende krullen!

Andrélon Perfecte Krul intensieve krul control crème kost €3,39 voor 200 ml en is o.a. te koop bij de drogist en bij Bol.com.

 

Wat vinden jullie van deze crème? Wat gebruiken jullie om pluizend haar te voorkomen?

Xx Sarah

10 gedachtes over “Review: Andrélon Perfecte Krul intensieve krul control crème

  1. Bianca zegt:

    Ik heb dit product ook, maar gebruik hem eigenlijk nooit en heb ik ook geen bos krullen. Misschien moet ik hem binnenkort weer eens gaan gebruiken. Ik zal het ook eens proberen tegen pluizig haar.

  2. dien zegt:

    Mijn dochter is gezegend met een dikke bos mooie krullen, maar vooral in het najaar winter heeft ze erg last van pluizend haar. De laatste keer dat we in Nederland (wonen in Noorwegen) waren kwamen we dit produkt tegen en hebben een flesje meegenomen. Nu hebben we spijt dat we niet meer hebben gekocht want het doet echt wat het beloofd!

    • saarenzo zegt:

      Hoi Jennifer, het is bedoeld om krullend haar minder pluizig te maken, dus ik denk niet dat het voor steil haar net zo goed werkt. Maar ik heb het zelf nooit geprobeerd, dus ik kan het niet met zekerheid zeggen! Wel heeft Andrélon soortgelijke producten voor andere haartypes in haar assortiment, dus wellicht zit er iets tussen wat beter aansluit bij jouw haartype 🙂

  3. Char zegt:

    Ik gebruik het al een tijdje maar voor stijl haar me haar is nu minder pluizig en lekker zacht ook krijg ik hierdoor slag in me haar

Geef een reactie

