Beauty: mijn blushes

mijn blushes

Blushes behoren sowieso tot mijn favoriete make up producten. Sinds ik blush gebruik, ben ik eindelijk verlost van de eeuwige vraag of ik soms ziek ben, “wat je ziet zo bleek”. Ha, nu niet meer! Aangezien ik het zelf altijd heel leuk vind om de make up collecties van anderen te zien, besloot ik vandaag jullie mijn blushes te laten zien.

Het zijn niet heel veel blushes, maar wel allemaal heel verschillende kleuren. Ik vind het leuk om af te wisselen, in plaats van elke dag ongeveer dezelfde kleur te dragen.

mijn blushes 2

1. BE Creative – Flirty. Flirty is alles behalve onopvallend. Het is een mooie donkerroze. Met mijn bleke huid moet ik altijd heel goed oppassen als ik deze blush aanbreng, omdat het snel een clown effect kan geven. Maar het resultaat is heel mooi. Ik vind de blushes van BE Creative heel fijn, echt aanraders!

2. Catrice – Strawberry Frappucino. Deze blush kreeg ik van twee vriendinnen voor mijn verjaardag. Het zijn vier stroken in verschillende kleuren. Als je ze mengt krijg je een hele mooie, natuurlijke perzikkleur. Ik gebruik deze blush dagelijks. Vooral als het ’s ochtends nog donker is, omdat het bij deze blush niet heel erg opvalt als je per ongeluk te veel aanbrengt.

3. BE Creative – Precious. Nog een blush van BE Creative! Dit is mijn favoriet van de twee die ik heb, aangezien hij het best bij mijn huidskleur past. Deze wissel ik vaak af met mijn blushes van Catrice en Inglot.

4. Sephora – Blush Me Twice! Duo Capricieuse n. 1. Een blush en bronzer in één. Deze blush gebruik ik nooit en ik vergeet eigenlijk ook altijd dat ik hem heb. Ik kocht hem ooit bij de 3 voor 10 actie van de Sephora, toen ik nog geeneens blush gebruikte. Ik wilde namelijk de bronzer als oogschaduw gebruiken (dat deed ik toen, omdat het subtieler is dan oogschaduw). Maar ook die heb ik daarvoor nooit echt gebruikt, waardoor hij al snel onderaan in mijn make up doos verdween. De blush uit dit duo is een koele, heel lichtroze kleur. Ik vind hem te licht en te koel, maar misschien dat ik hem binnenkort weer even ga uitproberen.

mijn blushes 3

5. Benefit – Benetint. Ik ben dol op Benetint! En terwijl ik dit typ bedenk ik me opeens dat ik er nog helemaal geen review van heb geschreven. Benetint is een rode vloeistof, die je op je wangen of lippen kan aanbrengen om ze roder te maken. De vloeistof trekt in, waardoor hij lang blijft zitten en een heel natuurlijk effect geeft. Wel moet je sneller werken dan bij een gewone poederblush, want als Benetint eenmaal is ingetrokken, verplaatst het ook niet meer.

6. 2B Cosmetics – Blush Cream 02. Deze crème blush zat jaren geleden een keer in een goodiebag van de CosmoGirl. Ik probeer er om de zoveel tijd iets leuks van te maken, maar ik vind het echt geen fijn product. De kleur is veel te oranje voor mijn bleke huid, de crème is heel vettig en plakt en je ziet het heel goed zitten.

7. Inglot – AMC blush n. 58. Dit is de eerste blush die ik kocht toen ik begon met blush gebruiken. De blushes die ik daarvoor had (die van Sephora), gebruikte ik nooit. Ik vond de kleur in de winkel heel mooi en nog steeds is dit een van mijn favorieten. Het enige minpunt vind ik dat hij zo ontzettend kruimelt, waardoor je toch steeds blush verspilt. Maar verder is hij erg mooi.

mijn blushes 4

Dat waren al mijn blushes! Ik heb nog een blush van Sephora waar ik heel tevreden over ben (ondanks dat de verpakking compleet uit elkaar valt), maar die ligt bij mijn vriend en kan ik daarom niet laten zien. Verder heb ik er nog een van Maybelline, maar daar komt geen kleur van af en ga ik weg doen.

Waar ik heel benieuwd naar ben zijn de blushes van Sleek en de crème blushes van Bourjois, daar heb ik veel goeds over gehoord. Ook over die van NARS en M.A.C. hoor ik veel goede verhalen, maar die zijn wel gelijk een stuk duurder. Daarmee wacht ik dus nog even.

Zoals je kan zien zijn al mijn blushes mat, dat vind ik het mooist. Voor een mooie glans breng ik vaak nog een highlighter aan. Maar die laat ik binnenkort allemaal zien!

 

Zijn jullie ook zo dol op blushes? Welke vinden jullie het mooist?

Xx Sarah

5 gedachtes over “Beauty: mijn blushes

Geef een reactie

