Dingen waar ik naar uit kijk & things to do in 2014

2014 4

Gelukkig nieuwjaar! Het is ongelooflijk hoe snel het afgelopen jaar voorbij is gegaan. Afgelopen nacht zou ik eerst een feestje bij vrienden hebben, maar bijna iedereen moest werken. Ook mijn vriend moest werken, dus ik vierde het gezellig thuis met mijn ouders en mijn zus. Ik heb nooit goede voornemens, maar heb wel een lijst van dingen waar ik naar uit kijk en een soort to do lijstje gemaakt voor 2014.

2014

Dingen in 2014 waar ik naar uit kijk

Van het eerste kan ik vanavond al genieten. Seizoen 3 van de serie Sherlock komt dan eindelijk op tv! Ik ben groot fan van Sherlock Holmes en alle bijbehorende boeken/films/series/hebbedingetjes. Sherlock is een hele goede serie. Seizoen 2 kwam twee jaar geleden op tv en eindigde met een cliffhanger. Na twee jaar kan ik dan eindelijk het vervolg zien. Zin in!

Goed, dat was iets kleins. Maar dit jaar gebeurd er namelijk ook iets groots en belangrijks. Ik ga, als alles gaat zoals het hoort, vanaf februari namelijk beginnen met afstuderen! Als ik in één keer een voldoende voor mijn scriptie haal, krijg ik in juli al mijn diploma HBO Communicatie. En dan moet ik opeens, heel volwassen, op zoek naar een baan! Ik voel me oud, haha.

2014 3

Ook mijn vriend begint in februari als het goed is met afstuderen. We willen deze zomer graag samen zo’n twee weken naar Praag op vakantie. Boeken kan nog niet, aangezien we eerst allebei ons afstudeertraject afgerond moeten hebben en het nog niet zeker is wanneer we allebei klaar zijn. Maar we gaan in ieder geval naar Praag. Ik ben er nog nooit geweest, maar volgens mij is het er echt geweldig. Ik ben heel benieuwd.

Nog een tv gerelateerd iets: the Book Thief – één van mijn favoriete boeken – is verfilmd en komt dit jaar in de bioscoop. Ik ben ergens heel bang dat ze het boek hebben verpest en de film heel slecht wordt, maar alsnog wil ik hem heel graag zien.

Verder kijk ik uit naar nog meer bloggen, veel tijd doorbrengen met mijn vriend, familie en vrienden en vooral veel gezelligheid en leuke dingen.

2014 1

Things to do in 2014

Hopelijk heb ik deze zomer mijn diploma en dan is het alweer tijd om een baan te zoeken. Als het zo doorgaat met de crisis, wordt dat nog behoorlijk moeilijk. Maar daar ga ik me pas druk om maken als ik mijn diploma heb. Toch wil ik alvast zorgen voor een grotere kans op een baan door meer te netwerken. Dus ook dat is iets waar ik dit jaar extra veel aan ga werken.

Aii, als ik echt aan goede voornemens deed, zou deze bovenaan staan: vaker autorijden. Ik heb mijn rijbewijs al een paar jaar, maar rij zelden. Ik heb gewoon altijd het ov of mijn fiets nodig, waardoor ik gewoon niet aan autorijden toe kom. Nu is het steeds te snel donker en te slecht weer om na een lange periode weer te beginnen, dus ik wacht op het voorjaar. Maar dan moet ik echt vaker de auto nemen!

2014 6

Ik twijfelde een tijd of ik wel een blog zou beginnen, begon er maar een om het uit te proberen en om al mijn artikelen die ik voor Modeagenda.nl schreef op te plaatsen en vond het uiteindelijk hartstikke leuk. Daarnaast heb ik meer bezoekers dan ik van tevoren had verwacht, waardoor ik er aan zit te denken om een domein voor mijn blog te kopen. Ik kijk nog even hoe alles loopt. Als ik het opeens heel druk krijg met mijn scriptie, gaat mijn studie gewoon voor en las ik ook even een blog pauze in. Dat zou een vreemde combinatie zijn met het beginnen van een eigen domein. Of het snel doorgaat is dus nog even de vraag, maar ik zit er zeker over na te denken.

Tja, dit zeg ik ieder jaar, maar het wordt toch echt tijd dat ik beter ga oefenen voor pianoles. Ik speel piano, al jaren, maar dat is er niet aan te horen. Reden: ik ben gewoon niet muzikaal en ik oefen veel te weinig. Dit komt vooral omdat ik het druk heb en een deel van mijn tijd in Amsterdam bij mijn vriend ben, waar geen piano is. Maar aan de andere kant heb ik per dag echt wel wat tijd waarop ik zou moeten oefenen, ook al is het maar heel even.

2014 2

De gewichtjes liggen onder een laag stof en mijn sportkleding is onaangeraakt. Dit jaar wilde ik graag gaan hardlopen op de hei vlakbij mijn huis… maar ik heb het nooit gedaan. Ik had er gewoon geen zin in en ben stiekem ook iets te lui. Waarschijnlijk moet ik gewoon de eerste stap zetten en lukt het daarna wel, dus mijn things to do lijstje voor 2014 sluit ik af met een heel cliché punt: beginnen met sporten.

2014 5

Dat was ongeveer alles van mijn lijstje voor dit jaar. Hebben jullie nog goede voornemens of dingen waar jullie naar uitkijken in 2014?

Xx Sarah

Alle afbeeldingen komen van Weheartit.com.

4 gedachtes over “Dingen waar ik naar uit kijk & things to do in 2014

  1. kaoutarschrijft zegt:

    Hahaha! Ik hou je aan het sporten hoor 😀 Leuk dat je naar Praag toe gaat met je vriend 😀 Laat me weten hoe het daar was. En natuurlijk ga jij dit jaar gewoon afstuderen met een voldoende voor je scriptie 😀 Verder vind ik dat je een eigen domein moet aanmaken! Je doet het hartstikke goed met al je artikels 😀

    • saarenzo zegt:

      Wat lief, dankje! En ik zal laten weten hoe Praag was, ook al duurt het nog wel even voordat we gaan. En pfff wees maar niet te streng met het sporten hoor. Ik ben heel 2013 ook doorgekomen zonder er iets aan te doen, haha :p Heb jij nog plannen voor dit jaar? 🙂

      • kaoutarschrijft zegt:

        Hahaha dan gaan we samen sporten! Dat wordt dus hardlopen in weird bossen met rare zwervers yaaaay 😀 Mijn plan is alleen om te gaan afstuderen. Voor de rest leef ik van dag tot dag en zie ik wel wat op mij afkomt :p

      • saarenzo zegt:

        Klinkt ook leuk 🙂 En haha neeeee, ik ga echt niet hardlopen met iemand die iedere keer spontaan in de lach schiet als ze mij kippig ziet rennen :p

Geef een reactie

