Shoplog Den Haag (Mango, Lush, Rituals, Flying Tiger & Hema)

shoplog mango 5

Ongeveer twee keer per jaar ga ik met mijn moeder winkelen in Den Haag. We gaan niet heel vaak, want Utrecht en Amsterdam zijn veel dichterbij en daar kan je ook heel leuk winkelen. Maar afgelopen donderdag was het weer zo ver en stapten we in de trein naar Den Haag. Ik heb wat leuke dingen gekocht die ik vandaag aan jullie laat zien.

De eerste winkel is ook de winkel waar ik gelijk het meest gekocht heb: Mango. De Mango is denk ik wel mijn favoriete kledingwinkel. In de winkelstraten in Den Haag zit één filiaal van de Mango en daar is het altijd mega druk.

Gelukkig ontdekten we opeens dat er nog een Mango filiaal in Den Haag zit, naast het Centraal Station. We waren er ongeveer twintig minuten na openingstijd, dus op een paar mensen na was er nog niemand. Heerlijk! Eindelijk geen enorme wachtrijen meer. Ik kocht er twee jurkjes. Een jurkje is van een dunne stof en heeft een Paisley print in rood en bruin. Het andere jurkje is wat dikker en heeft donkergrijze kleur met een print van witte blaadjes. Beide jurkjes waren afgeprijsd van €39,99 naar €19,99.

shoplog mango

Verder kocht ik er…. een jumpsuit! Ik vind jumpsuits altijd heel leuk en had er een keer een aangetrokken, maar die stond mij voor geen meter. Dat had ik van tevoren al verwacht en dit bevestigde het alleen maar. Geen jumpsuits voor mij! Maar ik zag deze hangen en vond hem leuk. Voor de grap trok ik hem aan en tot mijn verbazing stond hij leuk. Op de foto zit hij wat raar bij mijn benen, maar ik had er nog een panty onder aan en daar bleef hij aan kleven. Gewoonlijk kostte hij €69,99, maar ik nam hem in de sale mee voor €34,99.

Ook bij de Mango meer in het centrum vond ik nog een leuk jurkje. Op de foto lijkt hij roze, maar hij is van een rode, glimmende stof en heeft een zwart riempje. Het is een handig jurkje voor als ik een keer wat netter gekleed moet, maar kan ook op een gewone dag gedragen worden. Dit jurkje was afgeprijsd van €44,99 naar €19,99.

shoplog mango 2

Bij Flying Tiger verkopen ze hele fijne mp3 oortjes. De mijne waren onderweg naar Den Haag stuk gegaan en bij de Hema waren ze uitverkocht, dus ik kocht ze bij Flying Tiger voor €3 per pakje. Bij de Hema kocht ik een nagellakremoverpotje en een Home Made/Love koekjesstempel. De nagellakremover kostte €2,75 en de koekjesstempel €3,95.

shoplog mango 3

De Rituals had ook een sale, dus we liepen naar binnen om te kijken of de douchegel van mijn vader toevallig in de aanbieding was. Die hadden ze niet, maar wel mijn favoriete scrub Sunrise. Ik dacht dat Rituals hem niet meer verkocht en had er nog maar één, die ik maar niet gebruikte omdat ik dat zonde vond. Ik nam er gelijk drie mee, dus nu kan ik met een gerust hart weer lekker scrubben. De Sunrise Scrub was afgeprijsd van €10 naar €5 per tube.

shoplog mango 4

Als laatste ging ik naar Lush. Ik heb nog nooit wat bij Lush gekocht en was heel benieuwd naar Fun, een soort klei waar je mee kan spelen (yaay), douchen, haren wassen en badderen. Ik nam de groene versie mee en betaalde €9,95.

 

Dat waren al mijn nieuwe aanwinsten! Wat vinden jullie van mijn gekochte spullen? Hebben jullie nog leuke dingen geshopt in de sale?

Xx Sarah

4 gedachtes over “Shoplog Den Haag (Mango, Lush, Rituals, Flying Tiger & Hema)

Geef een reactie

