Update

Hoi allemaal,

Het is opeens heel stil op mijn blog en ik wilde even uitleggen waarom.

Ik krijg een nieuw bed. Mijn huidige bed is kapot en te klein, dus ik krijg een tweepersoons slaapbank. Heel fijn (kunnen mijn vriend en ik elkaar in onze slaap ook niet meer per ongeluk bijna uit bed duwen, haha). Er is alleen één ding: hij paste niet in mijn kamer! Het plan was om mijn cdkastjes en mijn bureau om te wisselen, omdat er dan ruimte is voor het bed. Vrijdagavond hebben mijn moeder en ik daarom alle kasten leeggehaald en alle spullen in dozen in mijn kamer gezet. Mijn moeder heeft heel lief op zaterdagochtend toen ik aan het werk was alles al verplaatst, maar nu liggen er overal nog heel veel spullen die uitgemest en opgeruimd moeten worden. Ik ben nu heel druk bezig met opruimen, want vanaf maandag begint mijn tentamenweek dus dan heb ik er minder tijd voor. Maar het resultaat hiervan is dat ik even geen tijd heb om te schrijven. Ik was van plan dit weekend heel veel te gaan schrijven voor de komende week, maar ik ben bang dat ik dat even moet uitstellen.

Het is dus even wat stiller, maar binnenkort wordt er gewoon weer (bijna) elke dag een artikel geplaatst.

Zo. En nu ga ik weer verder met opruimen.

Xx Sarah

PS: Zijn er trouwens nog dingen waar jij graag een artikel over wil zien? Laat het dan achter in de comments! Als ik weer tijd heb om te schrijven zal ik met jullie aanvragen aan de slag gaan.

4 gedachtes over “Update

  1. kaoutarschrijft zegt:

    Veel succes met opruimen! Ik wil graag een review over een kookboek van Jamie Oliver. Zag toevallig laatst dat hij weer een nieuwe kookboek heeft uitgebracht 🙂 Misschien dat ik het wil kopen maar dan wil ik wel weten of ie leuk is en het waard is om te kopen 🙂

Geef een reactie

