Fashion: JumpFromPaper

 

2014-OG1

Ik ben dol op tassen en hoewel ik eigenlijk altijd hele normale tassen draag die overal bij passen, heb ik nu een merk ontdekt waarvan ik de tassen echt geweldig vind, juist omdat ze zo apart zijn. JumpFromPaper heeft een super leuke collectie tassen, waarvan het net lijkt alsof ze uit een stripboek komen.

De tassen van JumpFromPaper zijn in 2010 bedacht door het designer duo Chay en Rika, als poging om ieders jeugdfantasie de verwezenlijken. Momenteel worden de tassen wereldwijd in meer dan 25 landen verkocht. De tassen zijn kleurrijk, eigenzinnig en grappig. JumpFromPapers wil mensen aanmoedigen om hun fantasie de vrije loop te laten gaan. De ontwerpen sluiten dan ook perfect aan op de filosofie van het duo: “Why take everything so serious?”.

 

cheers

Cheers – €80.

wanderlust

Wanderlust – €150.

caramel

Caramel – €95.

ballerina

Ballerina – €90. Deze vind ik denk ik wel het allerleukst. Zo schattig!

giggle

Giggle – €70. Ook al is deze ook wel erg leuk. Ah, ze zijn gewoon allemaal leuk!

Ik zei het al in het begin van dit artikel, maar ik vind de tassen echt geweldig. Alleen de prijs houdt mij nog tegen, want zo’n €100 voor een tas die ik niet dagelijks ga gebruiken vind ik toch wel veel geld. Maar het idee vind ik echt tof.

Kijk voor meer informatie en alle tassen op de website van JumpFromPaper.

 

Wat vinden jullie van de tassen van JumpFromPaper?

Xx Sarah

7 gedachtes over “Fashion: JumpFromPaper

  1. Yoshinky zegt:

    Ik heb deze tassen ook eens eerder gezien, super gaaf! Na jouw blog ben ik gaan kijken, want ik heb best hard een nieuwe tas nodig, maar je hebt een deel van de collectie ook op andere sites (bol.com, ditverzinjeniet.nl) voor 30-40 euro (met verzendkosten).

    Niet alles, maar wel een paar dus misschien dat er daar een tussen zit die je leuk vind?

Geef een reactie

