Beautynieuws: Catrice Luxury Lacquers – 24 bijzondere nagellakjes

catrice luxury lacquers header 3

Ik dacht eigenlijk dat de liquid sand nagellak trend over aan het gaan was. Eerst was het overal, maar de laatste tijd kwamen minder merken ermee. Essence haalde zelfs al een aantal liquid sand nagellakjes uit haar assortiment! Catrice denkt daar anders over en komt met de Luxury Lacquers collectie: 24 nagellakjes met bijzondere effecten.

Luxury lacquers Million Brilliance

Het valt mij op hoeveel merken er opeens met glitternagellakjes komen. Eerst hadden sommige merken er maar een paar in hun collectie en nu lijkt opeens elk merk een hele verzameling aan glitternagellakjes aan haar assortiment toe te voegen. Mij hoor je niet klagen, ik ben dol op glitternagellakjes en ook deze van Catrice zien er veelbelovend uit.

catrice luxury lacquers 1

B: BRIGHTsmaid en Glitz Carlton
O: Glitterama en The Big Bling Theory

catrice luxury lacquers 2

B: Walk Of Glitters en Glitters Are A Girl’s Best Friend
O: Sweet Glitzteen en Glitter Me If You Can

 

Luxury lacquers Sand’sation

Liquid Sand nagellakjes! Ik vind het effect leuk, ook al blijf ik het gevoel ervan op mijn nagels altijd een beetje vreemd vinden. Vooral de onderste twee kleuren vind ik er mooi uitzien. Leuk voor in het voorjaar!

catrice luxury lacquers 3

B: 100 perSand Real en Maliblue
O: Sandhopper en PLUMbeach

catrice luxury lacquers 4

B: Strawberry BAYquiri en It’s a PINKini World
O: TropiCoral en Waikiki Peach

 

Luxury lacquers Holomania
Catrice komt ook met vier kleuren holografische nagellakjes. Zelf vind ik ze meer een olie-effect geven dan een holografisch effect. Maar misschien zien ze er in het echt meer holografisch uit.

catrice luxury lacquers 5

B: Holo Manolo en ApHolo 7
O: Holo In One en Plum Me Up Scotty

 

Luxury lacquers Chameleon
Kameleon nagellakjes. Oftewel: nagellakjes die van kleur veranderen. Door de duo-chroom finish lijken de nagellakjes van kleur te veranderen als je jouw handen beweegt. Ook hier spreken de laatste twee kleuren mij het meest aan.
catrice luxury lacquers 6

B: Chromeo & Julia en Chromit & Miss Pinky
O: Salmon Salmon But Different en C(h)ome, Leon!

 

Ik vind het een leuke collectie. Er zitten zeker een paar nagellakjes bij waar ik even naar ga kijken als ze in de winkel liggen. Alle nagellakjes zijn €3,59 per stuk. Iets duurder dan de normale nagellakjes van Catrice, maar nog steeds heel betaalbaar. Helaas is deze collectie maar tijdelijk. Zit er was voor je tussen moet je er dus snel bij zijn! De collectie is vanaf half maart 2014 te koop in Nederland en vanaf mei 2014 in België. De producten van Catrice zijn te koop bij de Kruidvat en de Trekpleister.

Wat vind jij van deze collectie? Welke nagellakjes ga jij halen?

Xx Sarah

4 gedachtes over “Beautynieuws: Catrice Luxury Lacquers – 24 bijzondere nagellakjes

    • saarenzo zegt:

      Als je nooit gekleurde nagellak draagt, zijn die van Catrice prima om mee te beginnen. Sinds ze de lakjes hebben vernieuwd, vind ik ze een stuk minder fijn dan vroeger, maar alsnog zijn ze prima voor de lage prijs die je ervoor betaald. Leuk dat je de kameleon nagellakjes gaat halen. Welke kleur ga je kopen? Of neem je ze gewoon allemaal? 🙂

      • kaoutarschrijft zegt:

        Ze zijn inderdaad heel fijn omdat ze ook zo goedkoop zijn hihi :p Ik denk dat ik de onderste twee ga halen, nu maar hopen dat ze het wel bij de Kruidvat hebben! En jij?

      • saarenzo zegt:

        Ik ga denk ik ook voor de onderste twee. Die kleuren spreken mij toch een stuk meer aan dan bijvoorbeeld die bruine. Maar ik ga heel kritisch zijn als ik voor het schap sta, want ik heb eigenlijk al genoeg nagellak, haha. Waarschijnlijk ga ik dan toch eerder voor een mooie glitternagellak of een liquid sand nagellak in roze of beige tinten. Bij de filialen van Kruidvat bij mij in de omgeving heb ik ze vorige week nog niet zien liggen, maar misschien dat ze er nu wel zijn.

Geef een reactie

