Stapelreview: nagellak van Ciaté, Sally Hansen & Maybelline

stapelreview nagellak header

Het is weer tijd voor een stapelreview met nagellakjes. Vandaag zijn vier nagellakjes van Ciaté, Sally Hansen en Maybelline aan de beurt.

Sally Hansen – 110 Clear’d for Takeoff

Over de nagellakjes van Sally Hansen had ik veel gelezen, maar ik had er nooit een uitgeprobeerd. Tot nu! Allereerst vind ik het flesje lekker groot: maar liefst 14,7 ml! 110 Clear’d for Takeoff is een basic, transparante nagellak. Hij droogt langzamer dan ik gewend ben van een doorzichtige nagellak. Meestal zijn die namelijk binnen no time helemaal droog. Bij deze nagellak is dat niet het geval. In ruil voor het wachten krijg je een mooi glanzende nagellak terug die zo’n vijf dagen goed op de nagels blijft zitten. De foto’s die ik van deze nagellak heb gemaakt kan ik helaas nergens meer terug vinden, maar hij ziet er precies hetzelfde uit als iedere andere transparante nagellak.

110 Clear’d for Takeoff kost €10,99 voor 14.7 ml.

stapelreview nagellak

Sally Hansen – 540 Frutti Petutie

Nog een nagellak van Sally Hansen! Frutti Petutie (leuke naam!) is een vrolijke, felroze kleur. De nagellak is redelijk snel droog. Hij blijft goed zitten: zo’n vier dagen. Ik vind het een hele leuke kleur nagellak. Leuk voor in het voorjaar, maar ook voor onder een mooie glitter top coat.

540 Frutti Petutie kost €10,99 voor 14.7 ml.

sally hansen frutti petutie

Ciaté – Ferris Wheel

Na mijn artikel over de nagellaktrends voor aanstaande lente kreeg ik zin in een pastelkleur op mijn nagels. Het werd Ferris Wheel, een babyblauwe nagellak. Een mini van deze nagellak zat in de Ciaté adventskalender, maar zit ook als full size in het vaste assortiment van Ciaté.

Helaas valt de kwaliteit tegen. Ciaté is een van de betere nagellakmerken, maar de kwaliteit van deze nagellak is niet zo goed als ik van het merk gewend ben. De kleur vind ik leuk, maar ik heb drie laagjes nodig voor een oké dekking en zelfs dan schijnen er nog delen van mijn nagel doorheen. Hier stoorde ik mij aan en ik was van plan de tweede dag een vierde laagje aan te brengen om het te verhelpen, maar toen begon te nagellak al zo erg te chippen dat ik alles eraf heb kunnen halen. Jammer, want normaal zijn de nagellakjes van Ciaté een stuk beter.

Ferris Wheel kost €9,95 voor 13.5 ml.

ciaté ferris wheel

Maybelline – 130 Winter Baby

Ik dacht de kleur 19 Marshmallow (de witte kleur uit het standaard assortiment) te hebben gepakt, maar zo te zien heb ik de verkeerde meegenomen. Winter Baby was onderdeel van de najaarscollectie uit 2013. Ondanks dat het een nagellak is uit de najaarscollectie, past hij perfect bij de witte nagellak trend van het komende voorjaar. Hoewel ik over 19 Marshmallow altijd lees dat hij goed dekt, is dat bij 130 Winter Baby helaas niet het geval. Na drie laagjes zie je mijn nagels nog duidelijk door de nagellak heen en het geheel ziet er niet zo mooi uit. Jammer, dan maar op zoek naar 19 Marshmallow.

130 Winter Baby kost €3,99 voor 7 ml.

maybelline winter baby

Helaas vielen de lichte kleuren nagellak tegen. De twee nagellakjes van Sally Hansen zijn echter een fijne kennismaking met het merk. Nu nog op zoek naar (bijna) witte en pastelkleurige nagellakjes die wél goed dekken.

 

Wat vind jij van deze nagellakjes? Welke is jouw favoriet?

Xx Sarah

6 gedachtes over “Stapelreview: nagellak van Ciaté, Sally Hansen & Maybelline

Geef een reactie

