Fashionista Blogazine

fashionista blogazine header

Je hebt hem vast al op andere blogs voorbij zien komen: de Blogazine van het tijdschrift Fashionista. Ook ik heb hem inmiddels aangeschaft en laat hem vandaag aan jullie zien.

fashionista blogazine

Dit is het tweede nummer van Blogazine. De vorige heb ik zelf niet. Waarschijnlijk had ik toen nog geen blog en las ik ook minder blogs, waardoor hij mij volledig voorbij is gegaan. Jammer, want dit tweede nummer vind ik zo leuk dat ik er wel nog een nummer van had willen hebben!

fashionista blogazine 6

Het tijdschrift bestaat uit vier delen: fashion, beauty, fun en lifestyle. Fun gaat meer over leuke weetjes en extra’s over bloggen in het algemeen. De andere drie hoofdstukken richten zich echt op blogs over dat specifieke onderwerp.

fashionista blogazine 4

Per hoofdstuk vind je verschillende interviews, weetjes, tips voor je eigen blog en andere leuke blogs. Er zitten standaardtips bij die je vaker tegenkomt, maar ook wat nieuwere.

fashionista blogazine 3

Door alle tips en how to’s is het een handig tijdschrift om te hebben als je zelf een (beginnende) blogger bent. Maar ook als je zelf geen blog hebt maar je het wel heel leuk vindt om over blogs te lezen, staan er zeker veel dingen in die je zullen interesseren.

fashionista blogazine 2

Blogazine van Fashionista kost €4,99. Het is best wel een dik tijdschrift (122 pagina’s om precies te zijn), dus dat geld is hij zeker waar. Een must voor alle liefhebbers van blogs en bloggen!

 

Wat vind jij van de Blogazine? Heb jij hem al?

Xx Sarah

4 gedachtes over “Fashionista Blogazine

Geef een reactie

