Fashion: wishlist Forever21

header

Nog een paar maanden en dan wordt de Forever21 in Amsterdam eindelijk geopend! Een goede reden om alvast een wishlist van de lentecollectie samen te stellen. Alleen kijken, (nog) niet kopen.

1

Een leuk vestje voor in de zomer. Ik vind dit soort vestjes ideaal als het aan het eind van een warme dag wat af begint te koelen en je iets over je schouders wil dragen. Leuk voor over een jurkje of shorts. Boho Beauty Cardigan – €19,75

2

Ik ben dol op deze kleur en vind het detail op de achterkant heel leuk. Delicate Chiffon Midi Dress – €19,75

3

Een jumpsuit met een leuke print. No Grey Area Jumpsuit – €23,75

4

Ik zoek al een tijdje zo’n soort rok. Ik heb er al een, maar die is donkergrijs met een print erop en ik wil er graag nog een waar meer kledingstukken bij passen. Minimalist Wrap Skirt – €17,75

5

Gewoon een leuk rokje. Life In Progress™ Seaside Striped A-Line Skirt – €17,75

6

Die kleur! Lekker opvallend. I love it! Neoprene Skater Skirt – €10,75

7

Iets netter jurkje. Futuristic Colorblocked Dress – €26,75

8

Een playsuit! Ik zoek al zo leuk een leuke playsuit. Deze vind ik echt leuk. Simpel en chique. Sophisticated Romper w/ Belt – €26,75

9

En gelijk nog maar een playsuit. Menswear Inspired Romper – €26,75

10

Ik draag de laatste tijd bijna alleen nog maar dit soort jurkjes. Wat extra exemplaren zijn daarom altijd welkom. Retro Floral Woven Dress – €23,75

11

Dit is zo’n jurkje waarvan ik bijna zeker weet dat hij mij absoluut niet staat. Maar ik vind hem zo schattig en heb wel vaker gehad dat ik dacht dat iets mij absoluut niet zou staan en het juist heel leuk bleek, dat ik hem alsnog op mijn wishlist zet. Sweet Pleat Dot Dress – €19,75

12

Ik heb nog steeds een zomerhoed nodig. Ik heb nu namelijk alleen een wollen hoed, maar die is veel te warm en dik voor de zomerdagen. Island Girl Straw Sun Hat – €14,90

13

Ik houd van satijnen tops met zulke prints. Bird of Paradise Satin Top – €15,75

14

Ik zoek al een tijd naar dit soort schoenen. Als ik ze vind hebben ze echter altijd een super hoge en dunne stilettohak waar ik nooit een hele dag op kan lopen. Deze schoenen hebben ook hoge hakken, maar de hak is iets dikker dan gemiddeld, wat het lopen erop een stuk makkelijker maakt. Posh Play Strappy Sandals – €31,90

 

Het liefst stop ik gelijk alle producten in mijn digitale winkelmandje. Helaas pas ik de helft van de kleding van Forever21 niet. Als ik er jurkjes pas vallen ze bij mij vaak veel te kort of hij staat me gewoon niet. Daarom zal ik toch echt geduldig moeten wachten tot de winkel in Amsterdam geopend is. Maar als deze producten dan nog steeds verkrijgbaar zijn en ik pas ze, krijgen ze allemaal een mooi plekje in mijn kledingkast.

 

Ben jij ook zo dol op de Forever21? Welk kledingstuk staat op jouw wishlist?

Xx Sarah

7 gedachtes over “Fashion: wishlist Forever21

  1. kaoutarschrijft zegt:

    Aaah ik word hebberig door jouw wishlist XD Ik ben absoluut dol op Forever 21. De blauwe playsuit, print jumpsuit en paarse rokje zijn superleuk (L) En dat jij op die schoenen kan lopen, verbaast mij heel erg haha XD

Geef een reactie

