Review: L’Oréal Paris Color Infailible oogschaduw

Review L’Oréal Paris Color Infailible oogschaduw

Toen ik mijn blog pas twee maanden had, schreef ik al eens een review over de Color Infailible oogschaduws van L’Oréal Paris. Inmiddels heb ik er nog een paar kleuren bij. Ik wilde ze net gaan reviewen, toen ik besloot de andere drie er ook maar bij te pakken. Dus bij deze: drie oude en drie nieuwe oogschaduws van L’Oréal Paris.

Ik heb de volgende kleuren van de Color Infailible oogschaduw:

002 Hourglass Beige: zacht beige met shimmers.

004 Forever Pink: zacht roze met shimmers.

012 Endless Chocolate: chocoladebruin met satin finish.

028 Enigmatic Purple: donkerpaars met een matte finish.

029 Smoky Green:  heel donkergroen (bijna zwart) met een matte finish.

030 Ultimate Black: zwart met een matte finish.

De oogschaduws zitten in vierkante potjes van transparant plastic. Aan de onderkant kan je de oogschaduw zien zitten, waardoor je gelijk kan zien welke kleur je hebt. Op de ronde dop zit een sticker met meer informatie. De sticker geeft de kleur van de oogschaduw aan, al komt hij niet helemaal overeen met de daadwerkelijke kleur.

Review L’Oréal Paris Color Infailible oogschaduw 6

De oogschaduws voelen anders aan dan gewone oogschaduws. Op het eerste gezicht lijken het crème oogschaduws, maar als je ze aanbrengt lijken ze weer meer op poederoogschaduws. Het is een soort kruising tussen poeder en crème. Dit maakt het aanbrengen heel makkelijk (gewoon met je vingers) en ze blijven enorm goed zitten. Daarnaast zorgen ze niet voor fall out. L’Oréal Paris belooft 24 uur. Dit kan ik niet bevestigen, want ik heb nooit 24 uur lang make up op. Maar ze blijven zeker een hele dag op hun plek zitten zonder te creasen.

Review L’Oréal Paris Color Infailible oogschaduw 3

In de verpakking zit een stampertje, waarmee je de oogschaduw weer plat kan drukken. Door de crèmige structuur wil de oogschaduw zich namelijk nog wel eens ophopen als je er met je vinger in gaat. Dit is door het stampertje makkelijk te verhelpen. Fijn dat ze hier aan hebben gedacht!

Review L’Oréal Paris Color Infailible oogschaduw 2

Zoals je kan zien hebben de oogschaduws verschillende finishes. Hierdoor verschillen ze ook in pigmentatie. De oogschaduws met shimmers geven vooral veel glans en iets minder kleur af. De oogschaduws met de pearl finish en matte finish geven juist veel pigment af. Vooral de matte oogschaduws zijn erg goed gepigmenteerd als je ze vergelijkt met andere matte oogschaduws. Alle swatches hieronder zijn met één veeg aan. Ik blijf onder de indruk van de hoeveelheid kleur die er afkomt. In het echt zijn de kleuren nog veel intenser dan op de foto’s.

Review L’Oréal Paris Color Infailible oogschaduw 4

Ooglook met Forever Pink, Hourglass Beige en Ultimate Black licht aangebracht. En woops, sorry voor de staat van mijn wenkbrauwen. Dat valt mij nu pas op.

Review L’Oréal Paris Color Infailible oogschaduw 5

Full face met de ooglook van de vorige foto. 

Geen fall out, zeer goede pigmentatie en lange houdbaarheid: ik ben zeer tevreden over deze toppers! De Color Infailible oogschaduws van L’Oréal Paris kosten €11,99 per stuk(3,5 gram) en zijn verkrijgbaar bij de drogist en parfumerie.

Ken jij de Color Infailible oogschaduws van L’Oréal Paris al? Wat vind jij van deze oogschaduws?

Xx Sarah

Geef een reactie

