Review: Maybelline Baby Lips lipbalsem – Mint Fresh

review maybelline baby lips mint fresh

Lipbalsems. Tot ongenoegen van mijn vriend ben ik er dol op. Ik kan niet meer zonder! Het liefst gebruik ik lipbalsems met mint erin, zodat ze lekker gaan tintelen. Mijn lipbalsem van Sara Happ vond ik met deze temperaturen te vettig worden voor dagelijks gebruik. Daarom besloot ik de lipbalsem Baby Lips van Maybelline eens uit te proberen. Ik nam de smaak Mint Fresh mee: fris… met tintelende mint!

De lipbalsem zit in een kartonnen/plastic verpakking. Grappig, dit zie je normaal niet in Nederland. Het doet me denken aan de make up verpakkingen die ik op Amerikaanse blogs voorbij zie komen. Wel handig, want zo hoef je je niet druk te maken dat iemand anders jouw lipbalsem al opgesmeerd heeft. Brrr, het idee alleen al.

review maybelline baby lips mint fresh 4

De lipbalsem zelf komt in een stickvorm. Handig en hygiënisch! Hoewel de verpakking goedkoop oogt, vind ik hem heel leuk en vrolijk. Elke variant Baby Lips heeft een eigen vrolijke kleur. Mint Fresh heeft een groene verpakking, waar in paarse letters Baby Lips op staat.

review maybelline baby lips mint fresh 3

De ingrediëntenlijst. De lipbalsem bevat allemaal fijne en verzorgende ingrediënten, waaronder aloë vera, shea boter en honing. Wel zit er Petrolatum in, een variant van minerale olie. Als je niet van minerale olie houdt, kan je de Baby Lips dus beter skippen. Alle Baby Lips bevatten SPF20, wat je lippen goed beschermd tegen de zon.

review maybelline baby lips mint fresh 2

Testresultaten. 

De lipbalsem glijdt over mijn lippen. Mijn lippen voelen direct na het aanbrengen van de lipbalsem verzorgd en zacht aan. Mint Fresh tintelt een klein beetje, maar een stuk minder heftig dan normale tintelende lipbalsems. Mint Fresh is transparant en laat een mooi, glanzend laagje achter. Er zijn ook Baby Lips die een beetje kleur afgeven. Maybelline belooft dat de Baby Lips je lippen de hele dag zacht aanvoelen. Nou, die belofte komen ze zeker na. Wat een fijn product!

review maybelline baby lips mint fresh 5

Boven zonder lipbalsem, onder met de Maybelline Baby Lips lipbalsem. 

Maybelline Baby Lips lipbalsems zijn in Nederland verkrijgbaar in vijf verschillende soorten. Ze kosten €3,49 per stuk en zijn te koop bij de drogist. Ik ben inmiddels om en ga binnenkort ook de andere varianten inslaan. Voor die zachte prijs hoef je gelukkig niet te kiezen welke variant je wil. Top product!

 

Wat vind jij van de Maybelline Baby Lips lipbalsems?

Xx Sarah

10 gedachtes over “Review: Maybelline Baby Lips lipbalsem – Mint Fresh

  1. gouweleeuw zegt:

    inderdaad voor het geld of je het niet te laten wat een mooie glans
    ik ga ook een halen ,daar hou ik nu van als hij word getest groetjes Angelique

Geef een reactie

