Spam je blog!

spamjeblog

Vandaag, alleen vandaag, mag iedereen zijn of haar blog spammen in de comments! Dus heb jij een leuke blog die je graag met anderen wil delen? Lees dan snel verder.

Normaal ben ik er niet zo van gediend als je een link naar jouw blog in de comments plaatst. Hoe blij ik ook ben met jullie comments (bedankt daarvoor!), als je een link plaatst verwijder ik hem. Als je een link naar je blog wil plaatsen kan dat bij de contactgegevens, zodat andere bezoekers op jouw naam kunnen klikken om doorwezen te worden. Maar vandaag ga ik geen enkele link verwijderen. Iedereen mag namelijk zijn of haar blog spammen in de comments!

Laat dus vooral je link hieronder bij de comments achter en vertel eventueel wat voor blog je hebt. Ik vind het altijd heel leuk om nieuwe blogs te ontdekken, dus houd je vooral niet in! Heb je ook Bloglovin? Laat dan ook daarvan een link achter, zodat anderen je kunnen volgen. Mocht je mij nog niet volgen, mij kan je hier volgen op Bloglovin.

tumblr_mf4tm1Y8961qfsqnto1_500_large

Xx Sarah

Bron afbeeldingen: 1, 2

40 gedachtes over “Spam je blog!

  1. datmeisjedat zegt:

    Wat een onwijs leuk idee!
    Ik heb twee verschillende blogs;

    http://datmeisjedathaarmoederverloor.wordpress.com
    Hier blog ik over een onderwerp dat waarschijnlijk niet snel voorkomt; rouwen. Over hoe dat nou eigenlijk is. Een plek waar ik mijn verhaal kwijt kan en waar ik hopelijk andere mee kan helpen met het begrijpen van het rouwproces en mensen ontmoeten die zich in mijn verhaal herkennen.

    http://screammylungsout.wordpress.com
    Hier schrijf ik over van alles en nog wat. Van recepten tot films en van shoplogs tot museums. Gewoon alles wat ik leuk vind en waar ik iets over wil schrijven.

    Daarnaast heb ik natuurlijk ook nog bloglovin; http://www.bloglovin.com/datmeisje10

    Liefs, dat meisje

    • saarenzo zegt:

      Wat een bijzondere blog heb je! Heel knap dat je zoveel gevoelens over het overlijden van jouw moeder durft te delen met anderen. Ik volg allebei je blogs via WordPress en volg je ook via Bloglovin πŸ™‚

  2. saracurl zegt:

    Leuk dat je mij de gelegenheid biedt om reclame te maken voor mijn blog. Bedankt!
    Mijn blog gaat over budget koopjes en tips op het gebied van beauty, lifestyle en fashion. Aangezien ik nog maar net begonnen ben zijn tips altijd welkom.
    Lovelowbudget.wordpress.com

      • saracurl zegt:

        Ik moet eerlijk zeggen dat ik niks snap van bloglovin. Haha. Ik ben nog een soort van leek in bloggen.

      • saarenzo zegt:

        Haha, nou je kan er dus andere blogs op volgen en dan verschijnen in jouw ‘feed’ alle nieuwe artikelen van de blogs die jij volgt πŸ™‚ Dus zo blijf je van alle blogs op de hoogte, zonder dat je steeds alle websites apart hoeft op te zoeken.

      • saracurl zegt:

        Bedankt voor je reactie. Zo ver was ik inderdaad ook al. Ik begrijp alleen niet dat je bijvoorbeeld niet op een tag kan zoeken. Als ik bij zoeken bijvoorbeeld “zara” intyp dan krijg je alleen blogs met de naam Zara, of doe ik dan iets verkeerd?

      • saarenzo zegt:

        Uh nee, volgens mij kan je niet op tags zoeken maar alleen op blogs. Dus ik denk dat het dan wel klopt dat je geen artikelen kan vinden. Maar dit weet ik niet honderd procent zeker.

  3. Brittany zegt:

    Super leuk! Mijn blog heet Blogging Couture, het gaat over lifestyle, fashion en beauty. Ook vind ik het leuk om tags in te vullen en tips te geven!
    liefs, Brittany

  4. Stephanie zegt:

    Ja het is niet meer ‘vandaag’ maar toch spam ik even!

    Ik ben aan het transformeren tot een jonge vrouw, in plaats van dat vage manwijf dat ik altijd was. Gisteren heb ik voor de eerste keer make-up geprobeerd, en mijn garderobe is nu ook vernieuwd! Ik probeer ook mijn gedachten op papier te zetten zodat mensen zich kunnen voorstellen hoe het voelt.

  5. Kirsten en Laura zegt:

    Leuk dat we mogen spammen! Het is al wel een beetje laat, maar goed πŸ™‚
    Onze blog is : thebloggingsisters.blogspot.nl Wij bloggen over beauty, fashion, lifestyle en persoonlijke dingen! We zouden het leuk vinden als je een kijkje neemt πŸ™‚
    Love

  6. Githa zegt:

    Hallo allemaal,
    Leuk dat je hier een soort van reclame mag maken voor je blog… dat heb ik wel nodig.
    Ik ben nog niet zo heel lang geleden gestart met een blog; http://gewoongitha.blogspot.nl
    Op deze blog plaats ik om de dag een leuke blog, eigenlijk over van alles en nog wat. Dingen die mij interesseren en dingen die mij op dat moment bezig houden.

    Neem eens een kijkje, het is helemaal gratis :)!

  7. Evy zegt:

    Hoii!! Leuk om eens te mogen spammen πŸ™‚
    Ik heb een blog over Make-up, Beauty, Fashion & Lifestyle: MBFL!
    Ik heb nu een verloting van een goodiebag t.w.v. 25 euro, dus vergeet niet je e-mailadres en de reden dat je wil winnen in te vullen in de volgende link: https://www.enquetesmaken.com/s/8e7680a
    De goodiebag wordt verloot bij 100 volgers, dus volgen is ook belangrijk!

    Kijk dus op http://www.mbfl.blogspot.com πŸ™‚ Ik zou het heel leuk vinden en je zou de goodiebag kunnen winnen!

  8. Iloveinspiration.nl zegt:

    Wij vonden dat het tijd werd om een volledig Nederlandstalige site te lanceren voor onze Urban Inspiratie. Net als InspirationNetwork.eu zullen Lifestyle, Entertainment, Events en Workshops de rode draad zijn.

    De site is voor iedereen die behoefte heeft aan een spirtual, inspirational, entrepreneurial, funky, fabulous boost! http://www.iloveinspiration.nl

Geef een reactie

