Opgemaakte producten #4.1

Opgemaakte producten #4

Het is weer te lang geleden dat ik mijn opgemaakte producten heb laten zien. Daarnaast heb ik in de tussentijd mijn beauty stash uitgemest en besloten verschillende producten opeens allemaal tegelijkertijd op te gaan. Het resultaat: een tas vol met opgemaakte producten die ik vandaag aan jullie laat zien en review. Het zijn zo veel producten dat ik jullie vandaag de eerste helft laat zien en dinsdag de tweede helft.

Opgemaakte producten #4 3

Pfff, wat een hoop producten! Ik moet dit soort artikels echt maandelijks gaan doen.  Begrijp je waarom ik het maar in twee delen doe? Haha. Ik legde alle spullen op de grond en fotografeerde ze in de allerlaatste zonnestralen van de dag. Vandaag bespreek ik de producten op het gebied van gezichtsverzorging en haarverzorging. Dinsdag komen de lichaamsproducten, make up en overige producten aan bod. Alle producten waarvan de naam roze gedrukt is, is ook een uitgebreidere review van te vinden op mijn blog.

Opgemaakte producten #4 1

Gezichtsverzorging

Yes to Cucumbers gezichtscrème en ooggel. Topproducten voor een prima prijs. Helaas reageert mijn huid er na zes jaar trouw de producten gebruikt te hebben er niet meer goed op, dus wordt het tijd om nieuwe gezichtsverzorgingsproducten te zoeken. Jammer, want ze zijn heel fijn!

Kruidvat Eye Make-up Remover Pads Oil. Deze ga ik sowieso niet meer opnieuw kopen. Er ligt een verpakking met nog een paar wattenschijfjes bij mijn vriend, maar zodra die op zijn raak ik dit product niet meer aan. Oog make up verwijderen doet bij mij snel zeer, wat voor mij dan ook een reden is om het niet zo vaak te dragen. Aangezien gewone wattenschijfjes vaak wat ruw zijn, dacht ik dat deze gladde en dunne wattenschijfjes van Kruidvat een oplossing zouden zijn. Er zit make up remover olie in om waterproof make up mee te kunnen verwijderen. Nou, een oplossing was het niet. De wattenschijfjes irriteren de huid bij mijn ogen, de olie prikt en zorgt ervoor dat ik wazig ga zien en de make up remover werkt niet goed. Zelfs na drie wattenschijfjes werd ik wakker met panda ogen. En dat wanneer ik alleen een beetje mascara droeg. Slecht product!

Yves Rocher Pure Calmille reinigingsmelk en tonic. Geen goede producten. Ze verwijderen make up en vuil niet goed, waardoor mijn huid niet goed gereinigd werd. Daarnaast prikt de tonic. Toen ik het review schreef deed de tonic dat al, maar toen de fles bijna leeg was had ik er echt veel last van. Er zit dan ook nog een klein beetje in, maar deze gaan de prullenbak in!

Therme 24h Moisturise Boost Cream. Deze gezichtscrème gebruikte ik altijd na het douchen. Ik ben namelijk niet zo snel met afdrogen en insmeren en anders duurt het minstens een kwartier voordat ik mijn gezicht hydrateer. En mijn droge huid heeft toch sneller hydratatie nodig! De reden dat ik hem alleen na het douchen gebruikte, is dat de crème erg vettig is. Nu is dat met mijn droge huid alleen maar fijn, maar hij trekt niet goed in, waardoor er een vettig laagje op je gezicht achterblijft. Verder een prima gezichtscrème in een fijne pompflacon. Echt geweldig vind ik hem echter niet, dus ik ga hem niet opnieuw kopen.

Yes To Carrots Gentle Exfoliating Facial Cleanser. Dit is echt de allerbeste gezichtsscrub die ik tot nu toe heb gebruikt. De scrub irriteert niet en laat mijn huid stralen. Daarnaast zitten er allemaal vitaminen, mineralen en andere fijn bestandsdelen in die de huid extra verzorgen. Ik heb nog een gezichtsscrub van een ander merk liggen om te testen, maar als die minder goed bevalt ga ik deze van Yes to Carrots zeker opnieuw kopen! Je doet er trouwens heel lang mee, dus die tien euro die je ervoor betaald is echt een koopje.

Opgemaakte producten #4 2

Haarverzorging

TONI&GUY shampoo en conditioner. Prima producten voor een veel te hoge prijs. De geur is lekker en de producten doen hun werk wel goed, maar ik merk geen verschil met goedkopere merken. Ik ga de producten dus niet opnieuw kopen.

Biosilk Silk Therapy haarserum (mini). Aah, ik vind het zo jammer dat deze op is! Het haarserum van Biosilk is verreweg de beste die ik ooit hebt gebruikt. Alleen hij is zo duur. Dat is dan ook de reden voor mij om nog geen full size te kopen. Ik heb nog genoeg serums van andere merken die wachten om getest te worden, maar zodra deze van Biosilk in de aanbieding is neem ik een fles mee.

Dove Split Ends Rescue Active Sealing Serum. Na eerst het serum van Biosilk te hebben gebruikt, is elke andere haarserum eigenlijk gelijk een tegenvaller. Deze van Dove is speciaal voor gespleten haarpunten. Daar heb ik gelukkig weinig last van, dus ik heb hem gebruikt als gewoon serum. Het is een fijn, verzorgend serum en hij laat mijn haar mooi glanzen. Of ik hem opnieuw koop weet ik nog niet. Eerst de andere serums die ik heb testen en kijken of die misschien beter bevallen.

 

Zo, dit was het eerste deel van mijn opgemaakte producten. Dinsdag kunnen jullie zien welke lichaamsproducten, make up producten en overige producten ik heb opgemaakt.

Wat vind jij van deze producten? Welke producten heb jij de afgelopen tijd opgemaakt?

Xx Sarah

4 gedachtes over “Opgemaakte producten #4.1

  1. Svenja zegt:

    Wauw, wat heb je veel opgemaakt! Leuk ook dat je de Yes to producten gebruikt! Die gebruik ik zelf ook (had er toevallig deze week nog een review over). Alleen rot dat je gezicht er niet meer goed op reageert. Zal wel lastig worden iets nieuws te vinden (voor mij is dat altijd een hele zoektocht). Fijne zaterdag, liefs Svenja.

    • saarenzo zegt:

      Klopt, voordat ik die van Yes to vond had ik ook al heel veel andere crèmes geprobeerd, maar niks beviel. Hopelijk vind ik nu snel een fijne vervanging. En ik had het artikel zien staan op jouw blog 🙂 Leuk dat je het kent, want meestal als ik het merk noem zitten mensen me heel verbaasd aan te kijken, haha. Jij ook een fijne zaterdag!

Geef een reactie

