Fashionnieuws: H&M gaat bruidsmode verkopen

wedding-02

Say what?! Jawel, je leest het goed. Modeketen H&M gaat bruidsmode verkopen! Goed nieuws voor de fashionable bruid die niet te veel wil uitgeven.

Binnenkort zal de bruidsjurk in de winkels hangen. Bruidsjurk, want helaas is het er nog maar één. En het is ook nog eens limited edition. Als budgetbruid moet je er dus snel bij zijn! Voor de prijs van maar €79,95 zal deze limited bruidsjurk namelijk snel uitverkocht zijn.

h&m bruidsmode

Dit wordt hem! De witte bruidsjurk is in de stijl van de jaren ’30 Hollywoodglamour, met een Grieks tintje. De hals is bezet met kralen. De taille wordt benadrukt door een band en de stof valt soepel naar beneden. Geen overdosis tule bij deze jurk. Simpel, eenvoudig, maar toch mooi.

Stap jij binnenkort in het huwelijksbootje of sla je hem alvast in voor later? Vanaf eind maart zal deze bruidsjurk van de H&M in de winkel hangen. De precieze datum is (nog) onbekend, dus als je interesse hebt raad ik je aan de website en de winkels goed in de gaten te houden.

Ook nog onbekend is of deze bruidsjurk een eenmalige actie was van de H&M of dat we een grotere collectie kunnen verwachten. Zelf ga ik nog lang niet trouwen en als het zo ver is ben ik ook niet van plan om dat in een jurk te doen waar waarschijnlijk héééél veel anderen ook in gaan trouwen. Voor mij is het niks, maar het idee dat de H&M met betaalbare bruidsmode komt vind ik dan wel weer tof.

Wat vind jij van dit nieuws? Ren jij naar de winkel om later te kunnen trouwen in een jurk van de H&M? Of skip je hem ook? Laat je mening achter in de comments!

Xx Sarah

 

Bron afbeelding: 1

2 gedachtes over “Fashionnieuws: H&M gaat bruidsmode verkopen

  1. datmeisjedat zegt:

    Het idee vind ik echt heel leuk! Vooral als je wat minder te besteden hebt is het ideaal. Zef zou ik toch wel later echt mijn ‘eigen’ trouwjurk willen hebben.

Geef een reactie

