Review: L’Oréal Paris oogschaduw mono’s

Review L’Oréal Paris oogschaduw mono’s

Deze oogschaduw mono’s van L’Oréal Paris liggen al een hele tijd op mijn kamer te wachten om gereviewd te worden. Toen ik een paar dagen geleden bij de Kruidvat was, zag ik ze opeens met 50% korting liggen. O nee, zouden ze uit het assortiment verdwijnen? Daarom komt nu eindelijk het review, zodat liefhebbers ze nog even snel kunnen halen.

Review L’Oréal Paris oogschaduw mono’s 2

Ik snap de oogschaduws niet helemaal. Of de verpakking in ieder geval niet. De oogschaduws zijn alle drie (bijna) hetzelfde, alleen ze hebben allemaal een andere verpakking. Raar. De verpakking oogt goedkoop, maar sluit wel goed en dat vind ik belangrijk. Je krijgt er een mini sponsapplicator bij. Zelf gebruik ik die zelden, maar er zijn mensen die het handig vinden.

Ik heb de volgende kleuren:

–          171 Dazzling Khaki: ondanks de naam geen khaki kleur, maar een grijze kleur met een taupe ondertoon.

Review L’Oréal Paris oogschaduw mono’s 5

–          178 Silvery Green: een groene kleur die naar grijs neigt.

Review L’Oréal Paris oogschaduw mono’s 6

–          282 uit de Studio Secrets lijn. Een koperkleurige oogschaduw die L’Oréal Paris aanraadt voor dames en heren met blauwe ogen.

Review L’Oréal Paris oogschaduw mono’s 4

Alle oogschaduws hebben gouden shimmers. Ik was erg benieuwd naar de pigmentatie en structuur van de oogschaduws. Ik heb namelijk meer oogschaduws van L’Oréal Paris. De een is goed en de ander is slecht gepigmenteerd, korrelig en zorgt voor fall out. Onder welke categorie zouden deze vallen?

Nou, onder de eerste! Ik was echt blij verrast toen ik de oogschaduws ging swatchen. In het echt zijn de kleuren nog mooier en beter gepigmenteerd. En deze swatches heb ik gemaakt door maar één keer licht over de oogschaduws heen te gaan. Bij sommige oogschaduws moet je drie keer goed duwen voordat je zo veel kleur krijgt. Mooi!

Review L’Oréal Paris oogschaduw mono’s 3

De oogschaduws voelen zacht aan. Ze kruimelen niet en zorgen ook niet voor fall out. Ook de kleuren vind ik heel mooi. Even iets anders dan dat standaard beige en donkerbruin, maar toch heel draagbaar. Je kan ze gerust naar je werk dragen zonder dat je raar aangekeken wordt. Met een oogschaduwprimer eronder blijven de oogschaduws goed zitten.

De oogschaduw mono’s van L’Oréal Paris kosten €11,99 per stuk, maar hebben nu dus 50% korting bij de Kruidvat (en misschien ook wel bij de andere drogisterijen).

 

Wat vind jij van deze oogschaduws?

Xx Sarah

2 gedachtes over “Review: L’Oréal Paris oogschaduw mono’s

  1. Svenja zegt:

    Lang leve de sale bij het Kruidvat ❤ Ik vind ze erg mooi, je hebt prachtige kleurtjes uitgekozen. Zelf heb ik hier een roze variant van en die gebruik ik bijna dagels. Je kan de pan al zien haha. Ik ben enthousiast 😉

Geef een reactie

