Fashion: lingerie van Esprit

headerespritlingerietekst

Een kledingwinkel waar ik vaak kom is Esprit. Mijn allereerste witte blouse kwam van de Esprit vandaan en sindsdien heb ik er nog veel meer mooie items gekocht. Zo vond ik er na jarenlang zoeken een perfect zwart rokje en hangt er een prachtige, rode jurk van in mijn kledingkast. Maar Esprit verkoopt niet alleen kleding. Ze hebben ook accessoires, schoenen en zelfs lingerie. Dat laatste wist ik al, maar ik had er nooit naar gekeken omdat ik altijd dacht dat het heel duur was. Niks is minder waar! Het is juist goed betaalbaar. Omdat volgens mij veel mensen dit nog niet weten, laat ik jullie mijn drie favoriete setjes uit de huidige collectie zien.

lingerie esprit zwart

Iedere vrouw hoort een mooi, zwart lingerie setje te hebben. Het staat mooi, kleed af en is een echter klassieker waar je jarenlang op kan vertrouwen. Het setje hierboven vind ik het mooist. De gewatteerde beha (€29,95) is verkrijgbaar in maat 70A t/m 85D. Voor bij de beha zijn er twee soorten slips verkrijgbaar. Een gewoon slipje (€14,95) en een hipster (€19,95). Beide slips zijn van doorschijnend materiaal, wat het setje net iets spannender maakt.

lingerie esprit bloem

Een heel ander soort setje, maar zeker niet minder mooi, is de bovenstaande. In plaats van spannend zwart met kant, is deze lingerie juist van een witte stof met schattige bloemetjes gemaakt. De cups zijn gewatteerd en zorgen voor een push up effect. De bandjes zijn multifunctioneel en kunnen op drie verschillende manieren worden gedragen: parallel op de rug, gekruist of als neckholder. Doordat je de bandjes op verschillende manieren kan dragen, kan je ervoor kiezen om ze te laten wegvallen onder je kleding, of ze juist extra te laten opvallen door ze gekruist over je rug te dragen. De beha (€27,99) is verkrijgbaar in maat 70A t/m 85D. Je kan het setje compleet maken met een bijbehorende slip (€14,99) of string (€13,99).

lingerie esprit rood blauw

Voor liefhebbers van kleur is er dit setje van rood kant. Zowel de push up beha (€24,99) als de slip (€13,99) en string (€11,99) zijn versierd met een rand van ruches, wat dit sexy setje wat speelser maakt. De beha is verkrijgbaar in maat 70A t/m 85C. Vind je het setje mooi, maar spreekt de kleur jou minder aan? Geen zorgen, want hij is ook verkrijgbaar in lichtblauw.

Ik vind de lingerie van Esprit mooi en nu ik weet dat de prijzen zo betaalbaar zijn, ga ik er zeker een keer kijken. Ben je benieuwd geworden naar de andere lingerie van Esprit? Kijk dan op esprit.nl. Ze hebben nu ook sale op de website, dus je kan andere setjes van Esprit zelfs met korting shoppen!

Wat vind jij van deze setjes? Kende jij de lingerie van Esprit al?

Xx Sarah

Een gedachte over “Fashion: lingerie van Esprit

  1. Svenja zegt:

    Oh wauw, er zitten echt leuke setjes tussen! Vind het setje met pastelkleurige bloemetjes wel erg leuk ❤ Ik wist nog niet dat Esprit lingerie verkocht, kijk om heel eerlijk te zijn ook bijna nooit in die winkel.

Geef een reactie

