Aanstaande zaterdag National Glamour Day

national glamour day

Aanstaande zaterdag is het zo ver: het is weer National Glamour Day! Op deze dag kan je op vertoon van de allerlaatste Glamour met korting shoppen bij vele winkels. Lees verder voor meer informatie.

Op zaterdag 29 maart krijg je 20% of soms zelfs 25% korting bij ruim 3000 winkels in Nederland en België. Voor een lekker voordelige zomergarderobe en de mooiste schoenen en accessoires. Shoppen vanuit huis kan ook, want je winkelt ook bij tientallen webshops met korting. Daarnaast krijg je als Glamour-abonnee vaak nog een leuk cadeautje bij je aankoop en scoor je tal van lekkere hapjes en drankjes met korting. Op vertoon van de april editie krijg je korting bij alle deelnemende merken. Bewaar hem dus goed!

national glamour day 2

Winkels en merken die o.a. meedoen zijn H&M, the Body Shop, Clarks, Manfield, Mango, Steps, Vanilia, New Yorker, Esprit, Mexx, Costes, Pieces, River Island, Rituals en nog veel meer. Halen dus die april editie van Glamour!

Zelf ben ik al een aantal jaar lid van Glamour en elk jaar maak ik met veel plezier gebruik van deze toffe actie. Ik vind het leuk om te zien hoe de actie elk jaar groeit. Er lijken per jaar wel nog meer merken bij te komen dan het jaar daarvoor.

national glamour day 3

Ook dit jaar duik ik de betreffende zaterdag de stad in, op zoek naar leuke spullen om met korting te shoppen. Mango is een van mijn favoriete winkels, dus daar zal ik sowieso kijken. Maar ook H&M, Manfield en Esprit komen aan de beurt. Helaas zitten niet alle deelnemende winkels in de stad waar ik heen ga, maar ondanks dat ga ik mij prima vermaken.

Ga jij ook met korting shoppen op de National Glamour Day? Zo ja, bij welke winkels ga jij mooie items scoren?

Xx Sarah

3 gedachtes over “Aanstaande zaterdag National Glamour Day

  1. Svenja zegt:

    Ik sla deze keer over, want ik ga over iets minder dan 3 weekjes naar Londen, dus bespaar mijn geld liever tot dan. Wel moeilijk, want vorige keer ging ik ook lekker los met de Glamour day ❤

Geef een reactie

