Het blije lijstje – dingen die mij blij maken

happy0header

Zal je altijd zien. Schrijf ik een artikel over hoe je ervoor kan zorgen ondanks drukte dagelijks te bloggen, wordt tijdens werkzaamheden in mijn straat een kabel geraakt en zitten we een week lang zonder internet en telefoon. Maar gelukkig is het alsnog goed gekomen en kan ik sinds gisteren weer op het internet. En dat was precies de laatste dag dat er nog een artikel ingepland stond. Yaay, die timing maakt mij blij! Maar ook andere dingen maken mij blij. Daarom besloot ik een lijstje te maken van dingen die mijn blij maken.

happy8

–         Het feit dat het weer lente is!

–          In bed liggen terwijl het buiten hard regent en/of waait.

–          Mijn ouders, zus, vrienden en natuurlijk mijn super lieve vriend.

happy9

–          Lekker eten.

–          In een pas verschoond bed liggen, waarvan de dekens nog lichtjes naar wasmiddel ruiken.

–          Lachen.

happy7

–          Het geluid van de stofzuiger als hij opeens allemaal kruimels opzuigt.

–          Een mooi boek.

–          Bladeren door een gloednieuw kookboek, waarvan de pagina’s kraken bij het omslaan, omdat er nog nooit in gebladerd is.

happy6

–          Pyjama’s met leuke prints.

–          Wakker worden en denken dat je wekker bijna gaat, om vervolgens te ontdekken dat je nog urenlang kan slapen voordat je je bed uit moet.

–          Schattige dieren als lammetjes, dikke konijnen, kuikentjes, etc.

happy5

–          Na urenlang in de keuken te hebben gestaan een goed gelukt gerecht op tafel kunnen zetten.

–          Een koud glas water als je dorstig bent.

–          Het nieuws dat een favoriete serie of band met een nieuw seizoen of album komt.

happy4

–          Bloggen.

–          Het idee dat ik als het goed is over een paar maanden mijn diploma heb.

–          Zachte kussentjes.

happy3

–          Gerbera’s, tulpen, trosanjers, zonnebloemen, rozen en andere vrolijke bloemen.

–          Koken, bakken, kookboeken lezen en kookspullen kopen.

–          Als mijn vader aardbeien, blauwe besjes en vanille vla heeft gehaald als toetje. Yummy!

happy2

–          Aan iets beginnen met lage verwachtingen en dat het uiteindelijk heel goed uitpakt. Variërend van een film kijken tot het maken van een tekening.

–          Een lekkere kop Engelse thee met melk en suiker en koekjes erbij.

–          Als iemand opeens iets liefs doet of zegt.

happy 1

–          Het krakende geluid van voetstappen in verse sneeuw.

–          En nog veel meer!

Waar word jij blij van?

Xx Sarah

 

Alle afbeeldingen komen van Pinterest.com. 

 

5 gedachtes over “Het blije lijstje – dingen die mij blij maken

  1. saracurl zegt:

    Wat een leuk lijstje. Ik kan me in veel dingen vinden. Ik moest wel lachen om het geluid van de stofzuiger wanneer hij kruimels op zuigt. Daar kan ik inderdaad ook blij van worden maar ik had niet verwacht dat iemand anders daar ook blij van kan worden.

Geef een reactie

