Shoplog Hilversum (H&M, V&D en Manfield)

shoplog

Afgelopen zaterdag was het National Glamour Day en zoals elk jaar doken mijn moeder en ik met een Glamour in onze tas de stad in. Aangezien de National Glamour Day altijd op zaterdag is en ik zaterdag werk, zat die hard shoppen in Amsterdam of Utrecht er niet in. Daarom besteedden we de resterende uurtjes dat de winkels nog open waren in Hilversum, waar ik wat leuke dingen heb gekocht.

hmprod (1)

Ik ging eigenlijk naar de H&M voor het roze rokje dat je vast wel op tv voorbij hebt zien komen. In de reclame wordt hij gedragen door de mooie Miranda Kerr en ik vind het rokje super leuk. Gelukkig lagen er nog heel veel en onderweg naar de paskamers kwam ik meerdere vrolijke, roze jurkjes tegen. Mijn ontdekking van de dag: roze is niet mijn kleur. Tenminste, felroze en fuchsia staat mijn prima, maar babyroze en zuurstokroze… nee. Met het Miranda Kerr rokje aan leek ik net een veertienjarig schoolmeisje en ook de andere kledingstukken hadden niet het gewenste resultaat.

shoplog hilversum

Behalve deze rode rok. Ik had hem meer meegenomen van: hij zal me niet staan, maar kan het altijd proberen. En uiteindelijk bleek het het leukste kledingstuk te zijn van alles wat ik had meegenomen. Ik heb hem in het rood, maar hij is ook verkrijgbaar in zwart, donkerblauw en paars. De rok komt tot de helft van mijn kuiten en valt heel soepel. De stof is dun en luchtig, wat de rok ideaal voor warme zomerdagen maakt. Een onderrok is wel een must, want hij schijnt wel door. Ik ben trouwens wel lang (1.79 m), dus als je een stuk korter bent kan het zijn dat hij bij jou meer als een maxi rok valt. De rok kost normaal €9,95, maar hij was in de aanbieding voor maar €5.

shoplog hilversum 2

Vervolgens gingen we naar de V&D, waar ik een pannenset had gezien die ik graag wilde kopen (ik heb een lichte verslaving aan het kopen van kookspullen). De pannen waren helaas heel licht van gewicht, dus ik heb ze laten staan. Wel kocht ik er seizoen 3 van mijn favoriete serie Sherlock (€19,95), de dvd van Les Misèrables (€5) en het kookboek De Zilveren Lepel Vis. Deze was in de aanbieding van €35 voor €12,50. Ik had al drie andere boeken van De Zilveren Lepel en moet nu alleen De Zomer van de Zilveren Lepel en Groenten uit een Italiaanse Tuin (is ook van De Zilveren Lepel). Voor wie ze niet kent: De Zilveren Lepel zijn Italiaanse kookboeken. Je hebt de gewone versie met allemaal soorten recepten, maar ook versies met alleen pastarecepten, alleen visrecepten en alles recepten uit Toscane. Het zijn hele goede boeken, dus als je fan bent van koken en Italiaans eten zijn het zeker aanraders! De gerechten zijn alleen niet heel makkelijk om te bereiden, dus je moet wel een beetje kunnen koken.

shoplog hilversum 3

Mijn allerleukste aankopen van de dag deed ik bij Manfield. Mijn sandalen zijn vorige zomer kapot gegaan en ik zocht nog nieuwe, waarbij er geen rits aan de achterkant zit. Mijn hielen zijn daar vorig jaar namelijk compleet open door gegaan. Het vinden van goede sandalen was een stuk moeilijker dan het klinkt, maar ik heb ze gevonden! Tijdens het zoeken zag ik ook ge-wel-di-ge hakken staan. Toevallig had Manfield een 2e (goedkoopste) paar 50% korting actie, waardoor ik ze besloot allebei te passen. Na even te hebben getwijfeld of ik de hakken in het koraal, zwart of beige moest nemen, werd het uiteindelijk beige, aangezien dat beter bij mijn zomerkleding past. Zowel de sandalen als de hakken zitten heel erg lekker en ik ben dan ook super blij met mijn nieuwe schoenen. Ze zijn allebei van echt leer, dus hier kan ik weer een tijd mee doen. De sandalen hebben een voorgevormde zool met een hele lage verhoging bij de hiel. Ik kan absoluut niet op volledig platte sandalen lopen (de reden waarom ik altijd strompel en waggel zodra ik slippers draag), dus deze zool vind ik erg fijn. De sandalen zijn van het merk Hush Puppies en kosten €59,95. De suède hakken zijn van Manfield zelf en kosten €79,95.

Dat waren mijn aankopen! Het is niet heel veel, maar ik ben er heel erg blij mee.

 

Wat  vind jij van mijn aankopen? Heb jij de laatste tijd nog wat leuks geshopt?

Xx Sarah

2 gedachtes over “Shoplog Hilversum (H&M, V&D en Manfield)

Geef een reactie

